loading...
اخبار ایران و جهان-اخبار استان کرمانشاه-اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه
اصلاح طلبان کرمانشاه
آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان
اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه

اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه,اصلاح طلبان کرمانشاه,کرمانشاه,اصلاح طلب





.

حسینی بازدید : 346 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دیار کرمانشاه به احترام هاشمی تمام قد ایستادحدود ده‌هاهزار نفر از مردم کرمانشاه با میل و علاقه خود برای استقبال از این انقلابی باسابقه آمده بودند به حدی که حرکت خودروی حامل رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دشواری صورت می‌گرفت . . .

تدبیر24 : روز گذشته مردم کرمانشاه در بسیاری از معابر این شهر پلاکاردهایی در استقبال از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نصب کرده بودند و از چند روز پیش موضوع اصلی گفت‌وگوی بسیاری از شهروندان به سفر آیت‌ا... هاشمی اختصاص پیدا کرده بود و استقبالی که مردم از وی هنگام ورود انجام دادند، کم‌سابقه می‌نمود. گزارش‌های رسیده حاکی است که حدود ده‌هاهزار نفر از مردم کرمانشاه با میل و علاقه خود برای استقبال از این انقلابی باسابقه آمده بودند به حدی که حرکت خودروی حامل رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دشواری صورت می‌گرفت.

سخنرانی اصلی آیت‌ا... هاشمی در این سفر در مسجد جامع کرمانشاه صورت گرفت که با حضور پرشور مردم در صحن مسجد و خیابان‌های اطراف همراه شد به نحوی که سخنران را نیز برای طولانی‌تر کردن سخنرانی خود معذب کرده بود. شور و هیجان حاضران به حدی بود که تا پایان مراسم چندین بار شعار «درود بر خامنه‌ای، سلام بر هاشمی» سر دادند اما برنامه‌ریزی گروه‌های افراطی که از چند روز پیش آغاز شده بود در این سخنرانی نیز چهره نازیبای خود را نشان داد و جمعیتی از افراد هدایت‌شده بین 10 تا 20 نفر در بین سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای برهم زدن مراسم اقدام به سر دادن شعار کردند.

این افراد که شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند، فقط لحظاتی توانستند جلب توجه کنند و بلافاصله با واکنش جمعیت حاضر مواجه شده و صدایشان در میان شعارهای جمعیت گم شد. این اتفاق خود می‌تواند نمایانگر میزان پایگاه اجتماعی تندروها و مقبولیت مواضع آیت‌ا... هاشمی باشد. با شکست پروژه اخلال در سخنرانی آیت‌ا... هاشمی، بعضی از خبرگزاری‌های اصولگرا سعی در پیشدستی کرده و با فرار به جلو ماجرا را به‌صورت وارونه نقل کردند.

پیش از همه فارس در این رابطه نوشت: «مردم با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی هاشمی‌رفسنجانی را در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌ا... اشرفی‌اصفهانی برای دقایقی قطع کردند.» مهر نیز در خبری نوشت: «سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای شرکت در مراسم بزرگداشت چهارمین شهید محراب راهی کرمانشاه شده بود، با تکرار چندباره شعار «مرگ بر آمریکا» از سوی مردم حاضر در مراسم نیمه‌تمام ماند. بر اساس این گزارش سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا باعث شنیده شدن پراکنده شعارهای دیگر در مراسم و درنهایت برهم خوردن نظم سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.»

این درحالی است که پس از آنکه جمعیت غالب با شعار‌های خود در حمایت از آیت‌ا... هاشمی، پروژه برهم زدن سخنرانی را ناکام گذاشتند، سخنران نیز حدود 20دقیقه دیگر سخنان خود را ادامه داد و سخنانی درباره اوضاع خاورمیانه ایراد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سخنرانی اظهار کرد: مردم ما استحقاق این را دارند که مسئولان برای آنها بیشتر کار کنند و خدمات بهتری به آنها بدهند. به گزارش ایسنا، آیت‌ا... هاشمی که در مراسم سالگرد چهارمین شهید محراب در مسجد جامع کرمانشاه سخن می‌گفت، با اشاره به شرایط امروز منطقه، گفت: امروز شاهد اختلاف، جنگ و درگیری و کشتار در اکثر کشورهای منطقه هستیم ولی ایران اسلامی در این جزیره پر از درگیری، یک کشور آرام و با ثبات است. وی افزود: باید نگاهی به کشورهای اطرافمان که درگیر جنگ و کشتار هستند بیندازیم و ببینیم در آنجا چه می‌گذرد، اما ما در سایه اسلام، مکتب اهل بیت، انقلاب و ولایت فقیه توانسته‌ایم آرامش در کشور ایجاد کنیم و باید قدر آن را بدانیم. هاشمی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب در تمام صحنه‌ها، یادآور شد: این مردم بودند که با حضورشان انقلاب را به پیروزی رساندند و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز زمینه پیروزی ایران را فراهم آوردند. در دوران سازندگی و پس از جنگ نیز همواره حامی نظام و انقلاب بوده‌اند و هنوز هم پای کار هستند و این استحقاق را دارند که مسئولان برای آنها بیشتر کار کنند. این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: با وجود پیشرفت‌هایی که در کشور حاصل شده است، مردم هنوز بطور کامل ثمرات انقلاب را نچشیده‌اند و باید کارهای بیشتری برای آنان انجام شود. وی با بیان اینکه «امروز در کشور به آرامش، اتحاد و همدلی نیاز داریم»، گفت: اختلاف‌ها به ضرر همه است و کشور را از مسیر پیشرفت دور می‌کند. نباید اجازه دهیم با برخی اظهارنظرهای نادرست، آرامش کشور از بین برود. آیت‌ا... هاشمی به انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و افزود: این انتخابات در کشور در کمال آرامش و به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و مردم به فرد مورد نظرشان رأی دادند و این هم از برکات انقلاب است. وی در ادامه صحبت‌های خود به شرایط جغرافیایی و پتانسیل‌های استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: کرمانشاه از قدیم از مراکز تمدنی ایران بوده است و مردمش به شهامت و شجاعت شهره‌اند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد چهارمین شهید محراب، گفت: آیت‌ا... اشرفی اصفهانی از علمای زاهد، عالم، آرام، متقی و منشاء خدمات بسیاری بوده‌اند. امام(ره) در شرایطی که احساس کردند غرب ایران به عالمی از تبار شهید اشرفی نیاز دارد از ایشان خواستند از قم به این منطقه تشریف بیاورند. وی به خدمات مؤثر آیت‌ا... اشرفی اصفهانی در غرب کشور اشاره کرد و ادامه داد: شهید اشرفی در دوران دفاع مقدس هم گرداننده جبهه‌ها بود و مکرر با لباس بسیجی در جبهه‌ها حضور می‌یافت و به رزمندگان دلگرمی می‌داد. خداوند هم در سنین آخر عمر شهید اشرفی اصفهانی به ایشان توفیق شهادت در محراب را داد.

حجت‌ا... دمیاد، استاندار کرمانشاه هم ضمن رد ناتمام ماندن این سخنرانی گفت: این مراسم به مناسبت گرامیداشت یاد آیت‌ا... اشرفی اصفهانی برگزار و سخنرانی آیت‌ا... هاشمی نیز بدون مشکل خاصی در مسجد جامع کرمانشاه ایراد شد. وی افزود: در این مراسم اقشار مختلف مردم نیز حاضر بودند.

حسینی بازدید : 329 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

سخنرانی آیت الله هاشمی در میان انبوه مردم در کرمانشاه انجام شدتلاش ناکام لباس شخصی ها برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه

هرچند که با شعارهای جمعیت ده ها هزار نفره حاضر در مراسم، این اقدام مغرضانه ناکام ماند و شعارهایشان در میان شعارهای انبوه جمعیت گم شد، اما این اتفاق نشان می‌داد که تندروها برای تخریب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی جدی دارند

عصر امروز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد شهر کرمانشاه شد و استقبال خودجوش و قابل توجه مردم این شهر از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث ناراحتی بسیاری از بدخواهان کشور و مردم شد.




به گزارش خبرنگار «سلام نو»، حین سخنرانی آیت‌الله هاشمی در مسجد جامع کرمانشاه عده قلیلی نیز بر خلاف جو حاکم بر مراسم اقدام به سر دادن شعارهایی جهت‌دار و طعنه‌آمیز کردند که به نظر می‌رسید این عمل توسط برخی از گروه‌های تندرو برنامه‌ریزی شده بود.

هرچند که با شعارهای بخشی از جمعیت ده‌ها هزار نفره حاضر در مراسم و اطراف آن، این اقدام مغرضانه ناکام ماند و شعارهایشان در میان شعارهای انبوه جمعیت گم شد، اما این اتفاق نشان می‌داد که تندروها برای تخریب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی جدی دارند و تقویت پایگاه اجتماعی وی در فضای اجتماعی فعلی را به هیچ عنوان بر نمی‌تابند. جمعیت حاضر در این مراسم که علاوه بر مسجد، خیابان‌های اطراف را نیز پر کرده بودند، مرتبا شعار «درود بر هاشمی، سلام بر خاتمی» سر می‌دادند.

گفتنیست گزارش تخریبی که شب گذشته در صداوسیما علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و پیش از سفر وی به استان کرمانشاه پخش شد نیز شائبه‌هایی را به وجود آورد که قابل تحلیل فراوان است.



جمعیت انبوه مردم در استقبال از آیت هاشمی رفسنجانی

جمعیت انبوه مردم در سفر آیت هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه


جمعیت انبوه استقبال مردم در سفر آیت هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه

جمعیت انبوه استقبال مردم در سفر آیت هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه

عکس های بیشتر متعاقبا در وبلاگ قرار میگیرد





حسینی بازدید : 355 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

متن سخنرانی آیت الله هاشمی در مسجد جامع کرمانشاهآیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : کرمانشاه امتحان خود را خیلی خیلی خوب پس داده است اما هنوز بر گردن حکومت و ایران حق دارد که بخوبی ادا نشده است .

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مراسم سالگرد چهارمین شهید محراب در مسجد جامع کرمانشاه سخن می گفت با اشاره به قدمت تاریخی استان کرمانشاه گفت : همه می دانند که منطقه کرمانشاهان یکی از مراکز تمدن ایران است که افتخارات بسیاری در تاریخ داشته است . هاشمی رفسنجانی افزود : کرمانشاه بخاطر مردمانش ضرب المثل شهامت و شجاعت هستند که در تمام این هزاران ابهت و عظمت ؛ کرمانشاهان را در دنیا حفظ کرده اند .

وی با بیان حضور قومیت ها و مذاهب گوناگون در استان تصریح کرد : در کرمانشاه  قومیت ها و مذاهب شیعه ، اهل سنت و اهل حق بگونه ای زندگی می کنند که مشکلی پیش نمیاید . مردم اینجا با نجابت و اصالت و سعه صدر با این تنوع قومی و مذهبی منطقه را آرام نگه داشته اند .

آیت الله هاشمی با اشاره به دوران جنگ افزود : میزبانی کرمانشاهیان از مهاجران جنگ ستودنی است . در شروع جنگ بخصوص در گیلانغرب به گفته برخی نمایندگان با چوب به مقابله با سربازان عراقی می رفتند . وی ادامه داد : این استان جزو اولین نقاطی بود که دشمن وارد شد و پایان جنگ نیز در استان کرمانشاه بود .

هاشمی با انتقاد از توسعه و پیشرفت استان پس از جنگ افزود : کرمانشاه امتحان خود را خیلی خیلی خوب پس داد اما هنوز بر گردن حکومت و ایران حق دارد که بخوبی ادا نشده است . وی ادامه داد : مسئولان باید بیشتر کار کنند و حقوق این مردم را جبران کنند . مردم هنوز ثمرات انقلاب را که بنا بود و بیان می شد را هنور نچشیده اند .

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به  موقعیت طبیعی و جعرافیایی و تاریخی استان کرمانشاه تأکید کردند : آب ؛ خاک ؛ موقعیت جغرافیایی ؛ مراکز توریستی و باستانی که نشان از دوران های با عظمت این منطقه است در رگ و خون و پوست این مردم ذخیره شده است .

آیت الله هاشمی با تأکید بر اتحاد و همدلی در داخل افزود : احتیاج به آرامش؛ وحدت و اتحاد داریم . هر اقدامی که بخواهد اتحاد را بهم بزند به ضرر انقلاب و مردم و همه است . وی با اشاره به اوضاع نامساعد داخلی در عراق ؛ مصر و سوریه تصریح کرد : ایران در این جزیره پر از انقلاب و درگیری و خونریزی ؛ منطقه آرام و رو به پیشرفت است .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنرانی خود یادآور شد : مردم وظیفه دارند از این آرامش حفاظت کنند . نگذارید با تعبیرهای کودکانه مردم به زحمت بیافتند .

در ابتدای مراسم حجت الله دمیاد استاندار کرمانشاه و فرزند شهید اشرفی اصفهانی سخنانی بیان داشتند .

حسینی بازدید : 170 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

روایت علیخانی از اخلال در سخنرانی آیت الله هاشمی در کرمانشاه/سخنرانی آیت الله هاشمی کامل انجام شددر حالی که برخی رسانه های اصولگرا مدعی توقف سخنرانی آیت الله هاشمی در کرمانشاه شدند، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته است: در خلال صحبت ها جمعی اندک خواستند شعارهایی بدهند که با موج عظیم مردم بخصوص جوانان مواجه شدند و شعار درود بر خامنه ای ، سلام بر هاشمی این عده را ناکام گذاشت .

علیخانی همچنین در گفتگو با «نواندیش» از شعار های حاضران در حمایت از هاشمی و خاتمی خبر داد.

در عین حال حجت الاسلام و المسلمین علیخانی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در کرمانشاه حضور دارد به سایت اعتدال گفته است: آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز با استقبال مردم و مسوولان استان کرمانشاه وارد این شهر شد و در اولین برنامه خود برای دیدار با مردم و سخنرانی در مسجد جامع کرمانشاه حضور یافت.

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی که از همراهان وی در این سفر است گفت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرودگاه کرمانشاه مورد استقبال جمعی از علما ، امام جمعه و نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان قرار گرفت و سپس برای دیدار با مردم و سخنرانی در مراسم نکوداشت شهید آیت الله اشرفی اصفهانی عازم مسجد جامع کرمانشاه شد.

به گفته علیخانی در مراسم مسجد جامع کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه ، علما ، استاندار و مقامات محلی و انبوه مردم بویژه جوانان برگزار شد ، آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به مجاهدت های مردمان این دیار در جنگ تحمیلی ، نقش مردم این استان را در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب برجسته و درخور ستایش عنوان کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از شخصیت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی تجلیل کرد و خاندان و از بیت مکرم این شهید والامقام به عنوان خانواده دیانت و مجاهدت نام برد.

علیخانی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در فراز پایانی سخنانش به اوضاع سیاسی کشور و منطقه اشاره کرد و ایران اسلامی «جزیره امن» توصیف کرد و ضمن دعوت همگان به وحدت و اتحاد ، شیعه و سنی و گروهها و قومیت های مختلف مردم را به یکپارچگی و حفظ انسجام برای نیل به اهداف انقلاب برشمرد.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت افزود: در خلال صحبت ها جمعی اندک خواستند شعارهایی بدهند که با موج عظیم مردم بخصوص جوانان مواجه شدند و شعار درود بر خامنه ای ، سلام بر هاشمی این عده را ناکام گذاشت .
حسینی بازدید : 178 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مردم کرمانشاه سخنرانی می‌کندهمزمان با سی و یکمین سالروز شهادت چهارمین شهید محراب؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مردم کرمانشاه سخنرانی می کنند.


روز دوشنبه این هفته (۲۲ مهرماه)، به مناسبت سی و یکمین سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی؛ چهارمین شهید محراب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم کرمانشاه سخنرانی خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، این مراسم از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.


آیت الله هاشمی در سفر به کرمانشاه، دیدارهایی نیز با علما و روحانیون و نخبگان استان کرمانشاه خواهد داشت.
حسینی بازدید : 191 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 استاندار اسبق كرمانشاه: اين حق هر دولتي است كه استاندار همفكر خودش را انتخاب كند دبيركل حزب توسعه كرمانشاه و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي اين حزب پيش ازظهر روز پنجشنبه با مهندس غفوري استاندار اسبق كرمانشاه در تهران ديدار و گفتگو كردند.
    


در اين ديدار مهدوي چشمه گچي از آقاي غفوري بعنوان فردي متدين . معتدل و با صبغه انقلابي نام برد و گزارشي از اوضاع سياسي استان را به اطلاع ايشان رساند.

 


مهندس غفوري در اين ديدار خواستار اتحاد نخبگان كرمانشاه براي انتخاب فردي ولايتمدار و با تجربه بعنوان  و گفت: آقاي دمياد فرد كارآمد و باتجربه اي است و ما نيز قصد حمايت از ايشان را داشتيم اما وقتي دانستيم دولت قصد تغيير تمام استانداران كشور را دارد ديگر اقدامي نكرديم .
استاندار اسبق كرمانشاه گفت: اين حق هر دولتي از جمله دولت روحاني است كه استاندار همفكر خودش را انتخاب كند.

حسینی بازدید : 229 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

مسوولین ستاد مردمی و كمیته های استقبال از سفر آیت الله هاشمی مشخص شدند در آستانه سفر قریب الوقوع حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان كرمانشاه ستادهای مردمی استقبال از وی در سطح كرمانشاه تشكیل شدند.
    



بر همین اساس آقایان دكتر سهراب دل انگیزان – دكتر سیدضیاء الدین خرمشاهی – مهندس مهدی نوروزی – منصور سرمست – حسنعلی مهدوی چشمه گچی – جواد اكبری – حجت الاسلام علیرضا رنجبر –مهندس فرمان صفری – حاج غلامرضا امیری – حاج كیومرث محمدی و دكتر شهریار عباس آبادی بعنوان اعضای شورای سیاستگذاری و مركزی ستاد انتخاب شدند و مهندس مهدی نوروزی نیز بعنوان رئیس ستاد استقبال مردمی از آیت الله هاشمی انتخاب گردید.


 

 

 

 

همچنین آقایان حجج اسلام سید مصطفی حسینی و شیخ عبدالله عزیزی ( كمیته روحانیون ) جواد اكبری ( كمیته كارگری ) مهدوی چشمه گچی ( كمیته احزاب ) عباسعلی بهرامی ( كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ) مهندس فرمان صفری ( كمیته كشاورزان و عشایر ) آقایان غلامرضا امیری و كیومرث محمدی ( كمیته استقبال ) صیداحمد عزیزی و سجاد احمدی ( كمیته شهرستانها ) نعلینی . فرزاد افضلی و رسول آزادی ( كمیته اقوام و مذاهب ) غفار محمدی ( كمیته تعاونگران ) مهدی رنجبر ( كمیته هنرمندان ) مجتبی صفایی ( كمیته اصناف و بازاریان ) نقدی . امیریان و نوروزی ( كمیته فرهنگیان ) چنانی ( كمیته جوانان ) بابك قیاسی ( كمیته دانشجویان ) مسعود پیرنداخ ( كمیته هماهنگی ) سیمین عزیزی فر ( كمیته بانوان ) علیرضا صفری . تورج ساسانی و هوشنگ گلدسته ( كمیته ورزشكاران ) حجت الاسلام جلال احمدی .مهندس چوبتاشانی و محمد چاووشی (كمیته نظارت و بازرسی ) و داریوش خدامرادی و مهندس بهزاد لطفی (تداركات و پشتیبانی )و دكتر طبیب پور (كمیته پزشكان) انتخاب شدند


این درحالی است كه نمایندگان ادوار استان كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز ستادی مركب از حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی، آقای قدرتعلی حشمتیان .دكتر لطیف صفری . مهندس مجتبی موسوی اجاق نیز در تهران تشكیل داده و طی هفته جاری عازم كرمانشاه می شوند. 

حسینی بازدید : 208 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

آقاي سرپرست ارشاد. راز هلهله سايتهاي افراطي كرمانشاه براي انتصاب شما چيست ؟ از بدو انتصاب آقاي رحيمي زنگنه بعنوان سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان موجي از هلهله و شادي برخي از سايتهاي افراطي كرمانشاه را كه از وي بعنوان مديركل !! نام مي برند فراگرفته است .

براستي چه سنخيتي بين ديدگاههاي فرهنگي شما و اين افراطيون وجود دارد؟




 

مردم استان كرمانشاه با راي 75 درصدي خود به آقاي روحاني در واقع به تغيير راي داده اند آنهم نه تغيير افراد بلكه تغيير ديدگاهها در حوزه هاي مختلف فرهنگي . سياسي و اقتصادي...لذا سرپرستي كه توسط آقاي دمياد با ديدگاه مشخص فرهنگي معرفي شود نمي تواند نماد تغيير و تحول در بحث فرهنگ باشد

حسینی بازدید : 235 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

امیر صالحی – وقتی حماقت جای خود را به دانایی و تعصب جای خود را به اندیشه ی پویا می دهد تبعاتش را در جامعه لایه لایه و ذره ذره می توان احساس نمود…

زمانی که برخوردها و بازخوردها تبعاتی را برای عده ای به دنبال دارد تنی چند از افراد را متنفع و صاحب نفوذ و قدرت نموده یا در آن مقام نگاه می دارد و یا از طرفی موجبات رشد و ارتقاء تشکیلاتی سازمانی و یا حکومتی می شود.

از طرفی واکنش های مقابل را می توان در زمره ی لطمه ی روحی روانی تا آسیب های اجتماعی و حتی کسر شان و لکه دار شدن هویت جمعی چه در قالب یک ایدئولوژی خاص و چه در مفهوم گسترده ی سرزمینی و ملی مورد بررسی قرار داد.

نگاهی به قدرت های موازی. گروه های ذی نفوذ یا  گروه های فشار در راستای اهداف برخی لایه های ذی نفع در سایه و یا در حاکمیت خواست عده ای افراد رادیکال بر علیه  خواست و مطالبات جامعه و عمومیت نخبگان و مردم است که در تضاد و تقابل قرار می گیرد.

بررسی روند شکل گیری و پیدایش این گروه ها در تاریخ معاصر ما را بدین سو رهسپار می شود که برخی گروه های خودسر برای پیشبرد اهداف خود که اغلب نمی توانند و یا نمی خواهند آن را به صورت علنی و آشکار نمایان سازند به شکلی زیرپوستی اعضاء خود را از بین وفاداران و نزدیکان فکری و دوستان هم سنخ در محافل خودی و در سطح جامعه و سازگار با خط مشی تند و رادیکالی شان جذب و سازماندهی می نمایند.

ساماندهی این گروه ها توسط افراد ذی نفوذ. صاحب منصب. سرمایه دار و… که منافع خود را در راستای چنین اقداماتی می بینند برای نیل به خواسته های خود بیش از پیش با عدم تغییر مثبت و بهینه در جامعه و مقابله با اراده ی جمعی و مطالبات عمومی به شیو های گوناگون از جمله موارد زیر می پردازند:

تهدید و آزار و اذیت منتقدان و مخالفانی که آن ها را دشمن خود و منافعشان می پندارند

تخریب اماکن و مراسمات مختلفی که آن ها را با منافع خود در تضاد می بینند

حمله به شخصیت های آلترناتیو و کاریزماتیک درون جامعه که هر لحظه جایگزینی آن ها را با گزینه های ذی نفع خود که حاکم بر جریانات مختلف اند به ضرر و زیان خود و اربابانشان پنداشته و به مقابله ی قهری و قلمی (توهین تخریب تهدید و پرخاشگری به جای نقد) می پردازند

تلاش برای جلوگیری از برهم خوردن نظم پیشین و موجود حتی برای بهبود اوضاع اجتماعی و پافشاری بر مسایل گذشته که شامل مرور زمان و شرایط روز شده اما هنوز چون از آن متنفع می گردند بر ادامه ی چنین روندی صحه می گذارند

واکنش در برابر هرگونه تجدد. مدرنیته و مدرنیسم

برداشت های غلط در راستای امیال و خواست های خود وهمفکرانشان از سخنان رهبران حکومتی و روسای قوا جهت تامین منابع و منافع مورد نیاز…

قرائت دینی خاص و جهت مند در راستای توجیه اقدامات خود

گروه فشار با اقدامات فیزیکی درگیری و خشونت همراهی و سازگاری بیشتری دارد تا مکالمه و مفاهمه…

در گروه های فشارهمه ی اقدامات برای رسیدن به اهداف و اغراض عده ای خاص و ذی نفوذ است و درست بر علیه منافع و مصالح جامعه که البته همراه با خشونت عریان و …عملی می شود.حرکتی دقیقا بر علیه مطالبات و خواست های جامعه مدنی

اگر چه شنیدن صدای موافق و مخالف در کنار یکدیگر بدون هیچ تنش و زدو خوردی جای خوشحالی داشته و قابل تحسین است زیرا دموکراسی که می گویند! یعنی همین…

اما سوال اینجاست طی چند ساله ی اخیر که می توان بروز آن را از اوایل دهه هفتاد توسط مخالفان و مهاجمان به مردم و حرکت مطالبات عمومی جامعه ی مدنی این سرزمین تا به حال مشاهده نمود. در برابر توسل به چنین شیوه های غیر مدنی و دور از انسانیتی از طرف این گروه ها چه جفاها که در حق مردم. رهبری معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی  ایران نشده است. که متاسفانه اینان همیشه رفتار و عملکرد خود را تحت لوای مقام معظم رهبری و برداشت های غلط خود از فرمایشات معظم له پنهان نموده اند.

در شرایط فعلی که مقام معظم رهبری رابطه با آمریکا را با تعبیر نرمش قهرمانانه اعلام نموده و برای رفع تنش با ایالات متحده به رییس جمهوری محترم اختیار تام و تمام داده اند و از طرفی مسوولیت مستقیم مذاکرات هسته ای از دبیر شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه و شخص محمدجواد ظریف سپرده شده است. آیا و قت آن نرسیده که افرادی که منافع خود را در گرو دشمنی با جهان و جهانیان (البته غرب و آمریکا!) می پنداشتند با بازتعریفی از خود و رفتارشان که به گفته خودشان چیزی جز تبعیت ولایت فقیه نیست! بپردازند!

مسئله اینجاست که این افراد اکنون خود را فراتر از رهبری معظم انقلاب قرار داده و به اقدامات خصمانه و تفرقه اندازی های مغرضانه ی خود ادامه داده و می دهند.

علی رغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود برخی نهادها و مقامات به مسایل سیاسی هنوز هم شاهد موضع گیری های غیرکارشناسانه و نابجای آن ها در مورد سیاست خارجی هستیم.

جای تعجب دارد که این چنین افرادی که خود را در خط امام و رهبری می پندارند به سمت رییس جمهور محبوب ایران کفش پرتاب کرده و عملا به سمت تمامی ملت ایران و مقامات نظام جمهوری اسلامی چنین گستاخی ای نموده اند.

توهین به رییس جمهوری نموده اند که با مجوز رهبری معظم به آمریکا رفت تا ایران و آمریکا را در کنار یکدیگر و نه در مقابل یکدیگر قرار دهد! تا مذاکرات هسته ای را مدیریت نماید و نه باعث حساسیت بیشتر جهانیان بر رفتار و اعمال دولت و دولتمردان ایرانی! پس مرگ بر آمریکا و پرتاب لنگه کفش توهین به مقام معظم رهبری نیست!؟

خطاب من به گروه های فشار و تندروهایی ست که دیگر در مردم و حاکمان این سرزمین جایگاهی ندارند!

یا به مردم و حرکت سیاسی اجتماعی شکل گرفته بپیوندید و از افراط به اعتدال بگروید. یا این بار این مردم ایرانند که با سیل خروشان قلم اندیشه و تفکرات  اعتدالی و همراهیشان با دولت تدبیر وامید شما را از صحنه به در خواهند برد.

مخالفانی که همیشه مقبولیت و مشروعیت خود را از مقام معظم رهبری کسب می کنید! این بار به چه بهانه ای لب به اعتراض و دست به اهانت گشوده اید…!

حسینی بازدید : 161 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

رئیس و اعضای ستاد مردمی استقبال از آیت الله هاشمی رفسنجانی منصوب شدند طی حکمی از سوی حجت الاسلام اشرفی اصفهانی آقایان حاج جعفر همتی بعنوان رئیس و حجت الاسلامحسینی منش. مهندس مهدی نوروزی.منصورسرمست .حسنعلی مهدوی چشمه گچی. مهندس فرمان صفری. جواد اکبری بعنوان اعضای ستاد استقبال مردمی از آیت الله هاشمی رفسنجانی منصوب شدند




همچنین در این حکم حجت الاسلام شیخ علیرضا رنجبر و دکتر شهریار عباس آبادی نیز بعنوان رابطین ستاد با استانداری و دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه و ارگانهای دولتی جهت هماهنگی بیشتر منصوب شدند
حسینی بازدید : 144 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

پاسخ منفی وزارت کشور به مجمع نمایندگان استان / دمیاد رفتنی استدرپی جلسه بخشی از نمایندگان استان کرمانشاه با مقامات وزارت کشور مبنی بر ابقا حجت الله دمیاد در استانداری کرمانشاه ؛ این مقامات بصراحت اعلام کرده اند دمیاد ماندنی نیست و استاندار کرمانشاه تغییر می کند .

یک منبع آگاه به کرمانشاه پست گفت : ما بصراحت به نمایندگان محترم کرمانشاه اعلام کردیم استاندار تغییر می کند و باید از نیرویی توانمند استفاده کرد . این منبع تصریح کرد : وزارت کشور روش جدیدی بشکل مثلثی از مجمع نمایندگان ؛ ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ها و دولت ترسیم کرده است که امیدوارم در این مسیر موفق شویم . وی ادامه داد : اگر دو رأس دیگر افرادی برای تصدی استانداری معرفی نکنند از سوی دولت به آنها معرفی می شود تا بر روی یک  یا چند گزینه اجماع حاصل شود و سپس در پروسه وزارت کشور تا انتخاب استاندار پیگیری خواهد شد تا استاندار هر استان تعیین گردد .

خبرهای دریافتی به کرمانشاه پست حاکی است وزارت کرمانشاه افرادی را به مجمع نمایندگان پیشنهاد داده که بر روی گزینه ای اجماع صورت پذیرد و به وزرات کشور اعلام کنند .

پس از جلسه مجمع نمایندگان با وزارت کشور ؛ نمایندگان در حال رایزنی برای انتخاب گزینه پیشنهادی خود به وزارت کشور هستند .

در همین راستا سفر برخی از اعضای شورای شهر کرمانشاه برای رایزنی با برخی نمایندگان مجلس و کارشناسان وزارت کشور عملاً ناکام مانده است .

حسینی بازدید : 134 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

روز گذشته نخستین نشست ستاد مردمی استقبال از هاشمی رفسنجانی در استان کرمانشاه برگزار شد. 

 

به گزارش کرمانشاه پست ؛ در این نشست که با استقبال نخبگان؛ احزاب؛ فعالان ؛ بازاریان و اقشار مختلف مردم در مسجد الغدیر کرمانشاه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی با تشریح برنامه های سفر آیت الله هاشمی به استان کرمانشاه گفت : سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی دو روز خواهد بود که ایشان ۲۲ مهرماه به کرمانشاه سفر خواهند کرد .

در این نشست حجت الاسلام شیخ علیرضا رنجبر؛ حجت الاسلام حسینی منش ؛ ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ؛ مهدوی چشمه گچی دبیر ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان و کرم محمدی از فعالان سیاسی منطقه به ایراد سخنرانی پرداختند.

وحید رنجبر به کرمانشاه پست گفت : برای استقبال از آیت الله کمیته هایی تعریف شده که بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

یاری یکی از دست اندرکاران مراسم گفت : خوشبختانه استقبال از نشست ستودنی است و ما از مجموع اسامی و اطلاعات دریافتی زمینه همکاری مردمی را فراهم خواهیم کرد .

لازم بذکر است آیت الله هاشمی رفسنجانی بمناسب شهادت چهارمین شهید محراب به مدت دو روز به کرمانشاه سفر خواهند کرد .

حسینی بازدید : 142 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

سفر ۲ روزه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به کرمانشاهفرزند چهارمین شهید محراب گفت: به مناسبت ۲۳ مهرماه سی و دومین سال گرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی مراسمی با سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی ظهر امروز در نشست خبری که در خصوص سفر آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه برگزار شد، گفت: به مناسبت ۲۳ مهرماه سی ودومین سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی مراسمی با سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود.

وی ادامه داد: حدود ۱۲ سال گذشته، کنگره بیستمین سالگرد شهادت شهید محراب به میزبانی کرمانشاه با سخنرانی هاشمی رفسنجانی، با حضور مردم و همه نمایندگان مراجع تقلید و شخصیت های بزرگ از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

اشرفی اصفهانی اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی دو روز میهمان استان کرمانشاه خواهد بود و در این مدت دیدار عمومی با مردم استان هم زمان با سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت شهید محراب، دیدار با علما و روحانیان اعم از شیعه و سنی و دیدار با خانواده های شهدا و اساتید و نخبگان استان از جمله چهار برنامه های وی در سفر به کرمانشاه است.

به گفته وی، مکان دیدار عمومی هنوز مشخص نیست و باید پس از پیشنهاد و در نظر گرفتن همه جوانب این مکان تعیین می شود و به اطلاع می رسد.

فرزند چهارمین شهید محراب در پاسخ به اینکه چرا در روزهای اخیر خبر سفر هاشمی به کرمانشاه تایید نشد، گفت: تایید خبر سفر هاشمی به کرمانشاه در حالی که هنوز علنی و رسانه ای نشده بود تکذیب شد و بعد از آن تصمیم گرفتیم جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار کنیم و تایید سفر وی به کرمانشاه علنی شد و تکذیب اولیه سفر به دلیل اعلام نشدن رسمی آن بود.

وی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی در سفر خود از شهرستان قصرشیرین نیز بازدید خواهد کرد، ادامه داد: پس از سفر دو روزه وی به کرمانشاه، هاشمی رفسنجانی به ایلام سفر خواهد کرد.

اشرفی اصفهانی از برگزاری جلسه ای در دفتر امام جمعه کرمانشاه پیرامون سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به کرمانشاه خبر داد و گفت: این جلسه فردا راس ساعت ۱۰ صبح با حضور امام جمعه، استاندار، دستگاه های سیاسی و امنیتی استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آمدن هاشمی به کرمانشاه مفید خواهد بود، افزود: در این سفر مردم مطالباتی خواهند داشت که می توانند از این طریق به گوش رئیس جمهور خود برسانند و در سفر وی به کرمانشاه چندتن از وزرای دولت به همراه هاشمی خواهند بود.
حسینی بازدید : 152 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

 جلسه ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان كرمانشاه با حجت الاسلام اشرفی اصفهانی برگزار شد جلسه ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان كرمانشاه با حجت الاسلام اشرفی اصفهانی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد . در این جلسه آقایان مهندس نوروزی رئیس و مهدوی چشمه گچی دبیر و سخنگوی ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان توضیحاتی را در مورد جلسات این این ائتلاف برای انتخاب استاندار تشریح كردند.







سپس دو تن از كاندیداهای تصدی استانداری كرمانشاه به تفصیل برنامه های خود را بیان كردند. حجت الاسلام اشرفی اصفهانی نیز اظهار امیدواری كرد : قبل از سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی تكلیف مدیریت استان كرمانشاه مشخص شود. 
حسینی بازدید : 130 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

ضرورت توجه به شعار محوری اعتدال در تعیین تکلیف آینده استان و انتخاب استاندار کرمانشاهخبرگزاری مهر: عملی شدن شعارهای محوری دولت مثل ارتقای سطح معیشت و بهبود فضای کسب و کار در استانی مثل کرمانشاه نیازمند تدبیر دولت است. تدابیری مثل هماهنگی مدیر اجرایی با سایر تصمیم گیران و مدیران ارشد استان و یا تطبیق فرد مورد نظر با شعار اعتدالگرایی که البته برخی گزینه های مطرح شده برای استانداری کرمانشاه چنین ویژگی هایی را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، شعار اعتدالگرایی از سوی دولت یازدهم و سوابق گرایش حجت الاسلام روحانی به راست های سنتی در کشور باعث شد تا بسیاری از اصولگرایان استان کرمانشاه بعد از انتخابات ۲۴ خرداد چندان دل نگران نباشند.

دلسوزی و نگرانی برای آینده استان کرمانشاه و توسعه و پیشرفت این استان کمتر توسعه یافته در صورتی از سوی مدیران عالی کشور برای مردم باور پذیر خواهد بود که اولین علائم و نشانه های این دلسوزی در تصمیم گیری برای مدیریت آینده استان کرمانشاه خودنمایی کند.

و البته اولین علائم اینکه مسئولین تصمیم ساز کشور به فکر ایجاد سرعت در پیشرفت و سازندگی استان جنگ چشیده  و سختی کشیده کرمانشاه هستند یا خیر، تعیین تکلیف عاقلانه مدیریت ارشد استان است که باید در این راستا چند نکته مورد توجه جدی باشد.

نکاتی که بی توجهی به آن می تواند برای چند سال استان را در گیر کشمکش های بیهوده سیاسی کند و چوب لای چرخ حرکت رو به جلوی کرمانشاه قرار دهد. موضوعی که در گذشته نیز نسخه های متفاوت آن را شاهد بوده ایم اما از دولت تدبیر انتظار می رود برخی اشتباهات را تکرار نکند.

ضرورت هماهنگی مدیریت کرمانشاه با سایر گلوگاه های تصمیم گیری در استان

نخستین نگرش در تحلیل آینده اداره امور استان باید هماهنگی مدیریت اجرایی با نمایندگان مردم در خانه ملت، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری  باشد. به هر حال بزرگان و مسئولین استان کرمانشاه که عمده آنها نیز با رای همین ملت برگزیده شده اند سلایق  و بینشی دارند که برای چابکی حرکت در مسیر پیشرفت باید به آنها دقت و توجه داشت.

ضرورت توجه به شعار محوری اعتدال در تعیین تکلیف آینده استان

یکی دیگر از نکات مهم که باید در چینش همه استاندارانی که قرار است تغییر کنند در نظر گرفته شود، شعار اعتدالگرایی دولت یازدهم است که تقریبا دیگر همه مردم دولت آقای روحانی را به این صفت می شناسند.

متاسفانه در برخی مواقع نام افرادی برای تصدی استانداری کرمانشاه به گوش می رسد که چندان سنخیتی با شعار اعتدالگرایی دولت نداشته و در برخی جریانات افراطی کشور نقش آفرین بوده اند. تبدیل شدن چنین شایعاتی به واقعیت می تواند بی اعتمادی بخش عمده ای از افکار عمومی که شعار اعتدال را باور کرده اند به دنبال داشته باشد.

افرادی که بعضی از عملکردهای آنها در دوره های مختلف از مجلس ششم گرفته تا سال ۸۸ به هیچ عنوان با ذائقه درصد بالایی از مردم، نمایندگان اصولگرای استان در مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری جور در نمی آید و ممکن است واکنش هایی را در پی داشته باشد به هیچ عنوان با ریل گذاری برای پیشرفت استان سنخیت ندارد.

ممدوحی: در رابطه با طرح اسامی افرادی با سابقه مردود هشدار می دهم

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در همین ارتباط به خبرنگار مهر گفت: من در پیشنهاد گزینه یا اینکه چه کسی استاندار کرمانشاه باشد دخالتی نخواهم کرد اما تردیدی نیست که در رابطه با افرادی با سابقه عملکرد غیر قابل قبول در عرصه های مختلف که برای استانداری کرمانشاه مطرح می شوند هشدار خود را اعلام کرده ام.

آیت الله حسن ممدوحی اظهار داشت: در صورت اجماع همه بزرگان و تصمیم گیران شهر بر روی یک گزینه و یک تصمیم، بنده نیز به این اجماع خواهم پیوست اما باید دقت داشت که استاندار کرمانشاه باید از یک سری خصوصیات بهره مند باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: استاندار یک استان به اهمین کرمانشاه باید با سابقه روشن، صالح و کاردان باشد.

وی نسبت به اسم بردن از افرادی که کارنامه آنها در دوران مدیریتشان مردود است هشدار داد و گفت: در انقلاب اسلامی مدیران باید علاوه بر تخصص، متعهد و ولایت مدار باشند که در غیر این صورت از سوی ملت پذیرفته نخواهند شد.

مصری: بسیاری از گزینه های مطرح شده ناشی از از علاقه مندی مطرح کنندگان و یک سلیقه شخصی است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در همین رابطه با گمانه زنی برخی افراد در خصوص آینده مدیریت استان کرمانشاه گفت: برخی از گزینه های نباید چندان جدی گرفته شود چون آنچه که گاهی اوقات در فضای مجازی می آید نظر شخصی افراد مطرح کننده است.

عبدالرضا مصری اظهار داشت: عده ای در فضای مجازی در واقع علاقه مندی های خود را مطرح می کنند و گرنه گزینه هایی که مطرح می شود با آنچه که در مرکز می گذرد ارتباطی ندارد.

وی افزود: باید دید معیار ها و شاخص های دولت برای مدیرانی که در استانها می خواهد با آنها کار کند چیست و اساسا تا این معیار ها مشخص نباشد نمی شود در رابطه با ان اظهار نظر کرد. دولت مختار است که بر اساس معیار های خود انتخاب کند.

مصری ادامه داد: البته ما در صورت تعامل دولت با آنها همکاری خواهیم کرد و کمک می کنیم و در صورتی هم که دولت مایل به تعامل نباشد نیز به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و در این فضا دولت را یاری می کنیم.
حسینی بازدید : 147 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

شعبانی اعتدالگرا ، در یک قدمی کاخ استانداری!!علیرضا گودرزی- گمانه زنی ها در خصوص تغییر مدیرت ارشد استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد


لابیگری در این جریان حرف اول را میزند. مسیر تهران کرمانشاه برای معرفی گزینه های استانداری تاآخرین دقایق پر ترافیک خواهد بود.شنیده ها از وزارت کشورحکایت از آن دارد که تنها ۳ نفرازلیست پر تعداد(تا ۱۲ نفر) گزینه های استانداری کرمانشاه از گزینه های اصلی به حساب آمده اند و بقیه افراد تنها گمانه زنی رسانه های استانی بوده اند.

در این کارزار شکل گرفته  اصولگراها با چراغ خاموش و بعضا به صورت رسانه ای به دنبال رایزنی برای گزینه های خود هستند و هنوز امیدوارند دمیاد استاندار دولت احمدی نژاد را در استان ابقا کنند، مصری نماینده کرمانشاه  درراس این تلاشهای بی وقفه برای ابقا دمیاد قرار دارد و رهبر ی جریان اصولگراها را علنا با بیان مواضع شفاف در حمایت از استاندار کنونی را بر عهده گرفته است ولی اخبار رسیده به نوبهارحاکی از آن است تا کنون تمام تلاشها برای ابقای دمیاد به درب بسته خورده است .در اخبار از نوشتن نامه ۷ تن از نمایندگان مجلس استان کرمانشاه برای ابقای دمیاد صحبت شده بود که در تماس با برخی از نماینده های استان این خبر تکذیب شدو از بو نوشتن چنین نامه ای اعلام بی خبری کردند.به هر حال تاکید های وزیر کشور مبنی بر تغییر استانداران رفتن دمیاد را حتمی نموده است. به نظر میرسد اصوگرایان برای رسیدن به استانداری باید تاکتیک خویش را با انتخاب فرد دیگری دنبال نمایند.

در اردوگاه اصلاح طلبان استان فعالیت با اخبار و ضد نقیض همچنان ادامه دارد. بر اساس اخبار منتشره از سوی سایتهای اصلاح طلبان کرمانشاه و لیدرهای اصلی این جریان ، گزینه های مطرح آنها در دور اول برای استانداری کرمانشاه خط خورده اند. از مهمترین ویژگی گزینه های اصلاحطلبان تکیه بر نیروهای امنیتی و نظامی بوده است که از طرف دولت روحانی گرایش به این نوع مدیریتی حداقل تا کنون در برنامه ریزهای کلان  و منطقه ای اعمال نشده است و بیشتر تلاش بر روی گزینه های توسعه محور و اقتصادی قرار گرفته است. اصلاح طلبان به دلیل نزدیکی بسیاربه جریان اعتدال، خود را محق به رسیدن به کاخ استانداری کرمانشاه میدانند .گزینه اصلی این جریان برای رسیدن به استانداری جهانبخش امینی نماینده قبلی استان کرمانشاه و فعال ستاد دکتر قالیباف و جعفر همتی از فرماندهان جنگ تحمیلی میباشد .شواهدی در دست است که گروه های اصلاح طلب استان در روزهای اخیر گرایش به گزینه های اعتدالگرا را در برنامه های خود تدارک دیده اند.
در کنار این دو جریان فعال و تاثیر گذاربرای رایزنی مدیریت ارشد استان ، طیف همراه دکتر روحانی در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در کرمانشاه یا همان اعتدالگراهای منطقه هم تلاشهای چشمگیری داشته اند . اعضای ستادهای دکتر روحانی درکرمانشاه و شهرستانها با زوم کردن بر روی محمدرضا شعبانی رئیس ستاد دکتر روحانی در کرمانشاه ، در کنار نامه نگاری با رئیس جمهور محترم  ، دیدارهایی با معاونین رئیس جمهور ، معاونین وزیر کشور و برخی از وزرای کلیدی در هفته های قبل داشته اند که برخی از اخبار این دیدارهای رسانه ای شده است. بر اساس آخرین اخبار و برآوردها در چند روز قبل اخباری به سایت نوبهار رسیده است که حاکی از دیدارهای مهم و تعیین کننده ای برای رسیدن به آخرین نتایج  بین آقای شعبانی و« برخی افراد ویژه»در تعیین استانداران  صورت گرفته است که یکصدا بر روی ایشان اجماع داشته اند. شنیده میشودتعدادی از افراد اصلی ستاد دکتر روحانی با آقای مرتضی بانک و آقای حسین فریدون هم دیدارهایی داشته اند که صحت آن نیاز به تایید دارد.

بر همین اساس محمدرضا شعبانی با داشتن فاکتورهای ویژه:ریاست ستاد دکتر روحانی ، عضو هسته مرکزی حزب اعتدال و توسعه، یک دوره نمانیدگی مجلس و آشنایی با ریس جمهور ، معاونین و برخی از وزرا  در میان گزینه های مطرح استان ، شانس بیشتری برای رسیدن به کاخ استانداری کرمانشاه را دارد ، دود سفیدی که از اردوگاه اعتدالگرایان در ستادهای دکتر روحانی  به چشم میخورد حاکی از فاصله چند قدمی شعبانی با استانداری کرمانشاه است.

منبع http://www.naubahar.ir

حسینی بازدید : 152 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

ع دادسرا و دادگستری استان كرمانشاه جزء دستگاه های قضائی برتر در سطح كشورصر کرمانشاه دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه گفت: دادسرای عمومی و انقلاب كرمانشاه یكی از موفق ترین دادسراهای سطح كشور است كه این موفقیت مرهون تلاش قضات متعهد و پرسنل كوشای آن می باشد.

[دادستان کرمانشاه] وی گفت: براساس رتبه بندی كه از سوی مركز انفورماتیك قوه قضاییه در خصوص روند رسیدگی به پرونده ها، سرعت رسیدگی و میانگین رسیدگی به صورت ماهیانه اعلام می شود دادسرا و دادگستری استان كرمانشاه جزء دستگاه های قضائی برتر در سطح كشور معرفی شده است.

ملكی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی خاطرنشان ساخت: در این راستا ستادی به ریاست رییس كل دادگستری استان تشكیل شد كه با تدبیر و مدیریت ایشان و تلاش همه اعضا ستاد مصوبات خوبی اجرا شده است كه هم اكنون در هر نقطه از استان در امر اراضی ملی و حقوق بیت المال چنانچه تخطئی صورت گیرد به سرعت پیگیری می شود.

وی افزود: یكی دیگر از موضوعاتی كه به صورت خاص و مستمر مدنظر دستگاه قضائی استان است بحث جرائم خاص است كه اراده ما بر این است كه اینگونه پرونده ها در اقل زمان رسیدگی و اجرا شوند.

ملكی اظهار داشت: بحث ایجاد امنیت و اجرای عدالت از مهم ترین موضوعاتی است كه همواره مد نظر ما بوده است كه گاه به دلیل اینكه احساس امنیت وجود ندارد خود مقوله امنیت نیز دچار چالش می شود كه باید تلاش شود در كنار امنیت حاصله، احساس امنیت نیز در میان مردم بوجود آورد
حسینی بازدید : 155 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

 حجت الاسلام اشرفی اصفهانی هفته جاری برای تشکیل ستاد استقبال از آیت الله هاشمی وارد کرمانشاه می شود حجت الاسلام اشرفی اصفهانی یادگارچهارمین شهید محراب جمعه شب به توسعه گفت: طی هفته جاری برای تشکیل ستاد استقبال از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه سفر خواهم کرد.
    


وی افزود: سرتیم محافظان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز قرار است برای فراهم ساختن مقدمات سفر آیت الله هاشمی وارد کرمانشاه شود.






منبع:
سایت توسعه کرمانشاه

 

حسینی بازدید : 141 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای خواستار حمایت نمایندگان، گروه های سیاسی، نخبگان و ... از دولت تدبیر و امید شد.

متن بیانیه به این شرح است:

 مردم فرهیخته و غیرتمند استان کرمانشاه!

سلام و درود برشما و به روان پاک شهدای گلگون کفن این دیارسر افراز.

جامعه ایران در24خردادماه سال 92 رویدادی عظیم راخلق نمود، رویدادی که نتیجه ی آن انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان ریاست جمهور ایران بود،رویدادی که یادآور حوادث بزرگ این کشور درسال ها و دهه های پیش ،از جمله حادثه شگرف دوم خرداد سال 76 است .

حرکت مردم ایران در خرداد گذشته تأکیدی دوباره بر گفتمان اصلاح طلبی بود .به نظر این شورا نمی توان میان گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال گرایی تمایزی قائل شد. نکته مرکزی و پایه ای این دو گفتمان خردورزی و حرکت تدریجی و گام به گام در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور است .

 

درشکل گیری این رویدادبزرگ شاهد پیوند دوباره ی رهبران بزرگ اصلاحات ومردم هستیم، بی تردیدنقش اصلی درشکل گیری جنبش اعتدال گرایی راباید همراهی رهبران اصلاحات یعنی حجت الاسلام سید محمد خاتمی وآیت ا..هاشمی رفسنجانی ازیک طرف ومردم فرهیخته وآگاه این سرزمین از طرف دیگر دانست.

پیونداین دو، هم زمینه ساز پیروزی بود و هم نگه دارنده ی دست آوردها و هم استحکام بخش حرکت های روبه جلو این ملت.

بارزترین نتیجه این انتخابات و به عنوان نتیجه پیوند فوق افزایش قابل توجه مشروعیت نظام و درهم تنیدگی بیش ازپیش دولت و ملت است.

ازاین رو برهمگان، به ویژه نخبگان، اندیشمندان، صاحب نظران، نمایندگان ملت درمجلس شورای اسلامی و دیگر گروه ها و احزاب لازم است تا ضمن استقبال ازافزایش مشروعیت مردمی نظام وپیوند تنگاتنگ دولت وملت، درجهت موفقیت و پیشرفت هرچه بهتر این دولت بکوشند.

مصائب و گرفتاری های این کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی روا می دارد که همگان ازطیف های گوناگون  دست دردست هم به یاری دولت و کابینه برآمده ازآن بشتابند.

ازدیدگاه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، کشور عزیزمان دیگرفرصت آزمون وخطاندارد.

ما در وضعیتی قرار گرفته ایم که اندک اشتباه وکمترین مانع تراشی و سنگ اندازی درمقابل این دولت می تواند فجایعی ببار آورد که پیامدهای آن را نمی توان به هیچ وجه پش بینی کرد.

ازاین رو ما به عنوان شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، به دور ازسهم خواهی از قدرت، تنها بر حاکمیت عقلانیت و حذف تفکر تقابل وخشونت تأکید می ورزیم.

ما دست همکاری و همفکری رابه سوی تمامی دلسوزان این دیار دراز کرده و از آن ها می خواهیم درجهت بازسازی و تجدید حیات عقلانیت در اداره کشور و استان بکوشند.

آنچه که برای مامهم است و اهمیت دارد کاستن ازسختی های مردم وحرکت درمسیر افزایش امنیت، رفاه، آزادی وتأمین دیگرحقوق شهروندان است.

تأکید  بر مطالبات و حقوق مردم یکی از وظایف این شورا می باشد و ما خود را پاسدار این حقوق و مطالبات می دانیم و برای تحقق آن ها از طریق مجاری مختلف می کوشیم.

دراین راستا تلاش خواهیم نمود آزادی احزاب و نهادهای مدنی، آزادی رسانه ها و فعالیت به دور از فشار بر خبرنگاران و روزنامه نگاران، پاسخگویی مسئولین ومدیران به مردم رابه عنوان حق مسلم جامعه حفاظت نمائیم و ازاین رسالت خطیر اندکی کو تاه نخواهیم آمد.

به اعتقاد ما فراهم شدن زمینه برای فعالیت تشکل های مدنی، احزاب و مطبوعات آزاد و مستقل ازحاکمیت، درچارچوب قانون اساسی زمینه ساز پیشرفت و توسعه و گسترش عدالت اجتماعی و امیدواری در جامعه خواهد بود و انتظار داریم دولت تدبیروامید دراین راستاتلاش جدی بنماید.

از طرفی مواضع و دیدگاههای ریاست محترم جمهور را پس ازانتخابات منطبق بر برنامه ها ودیدگاههای شان قبل و درحین انتخابات می دانیم.

اگرچه نخبگان و نیروهای توانمند دیگری برای حضور در کابینه دولت تدبیرو امید وجود دارند، اما با توجه به محدودیت ها و تنگناهای پیش روی ایشان، درمجموع ترکیب پیشنهادی کابینه را سازگار با نیازهای مرحله ای کشور و دارای دانش، تجربه و اعتدال می دانیم و لذا از کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خصوصاً نمایندگان استان می خواهیم به کلیه ی اعضاءکابینه رأی اعتماد دهند.

درصورت ادامه رویکرد ترکیبی خردگرایی، اصلاح طلبی واعتدال گرایی، حرکت درمسیر مردم سالاری، شایسته گزینی وبرابری شهروندی برای همه ایرانیان، ازسیاست ها و برنامه های دولت تدبیروامید حمایت می نمائیم و درغیراین صورت وظیفه خود می دانیم برای اصلاح امورتلاش های مدنی و قانونی خود را پیگیری نمائیم.

ما حق مشورت و مشارکت در اداره امور مملکت و استان را ازآن همه می دانیم وانتظار داریم هم درمدیریت های کلان و هم درمدیریت های استان و شهرستان ها، انتصاب ها براساس معیارهای شایستگی باشد نه برمبنای رابطه ودرجه بندی شهروندان.

درهمین رابطه نیز آمادگی داریم تا باهمکاری صاحب نظران و کارشناسان راهکارهای مناسب رابه مدیران سطوح مختلف دولت ارائه نمائیم وخواسته ها و مطالبات مردم را به دولت تدبیروامید انتقال دهیم.

قابل ذکر است که اقدامات انجام شده دراین راستا، درآینده ی نزدیک به اطلاع مردم فهیم استان خواهد رسید.

 شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه
حسینی بازدید : 154 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی - خبری خواهد بود و اعضای سایت خبری می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.

این مجموعه رسانه‌ای خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب، از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.

این مجموعه اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تور کیش
  • دانلود پایان نامه رایگان
  • تور ارمنستان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت با گیفتی
  • انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی انگلیس از مبین هاست
  • خرید وی پی ان
  • تجربیات یک معلم
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید دوربین مداربسته
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • داتیس
  • فروشگاه اینترنتی کیف و کفش
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار مشاور املاک
  • پنل تلگرام
  • نرم افزار وکلا
  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار مدیریت انبار
  • نرم افزار مطب دندانپزشکی
  • نرم افزار مدیریت مطب
  • نرم افزار مدیریت هتل
  • نرم افزار مشاور املاک
  • اخبار ایران و جهان:اصلاح طلبان کرمانشاه:اخبار استان کرمانشاه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 12,084
  • بازدید کلی : 80,964