loading...
اخبار ایران و جهان-اخبار استان کرمانشاه-اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه
اصلاح طلبان کرمانشاه
آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان
اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه

اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه,اصلاح طلبان کرمانشاه,کرمانشاه,اصلاح طلب





.

حسینی بازدید : 218 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 آقايان سايت افراطي : اگر صداقت داريد فايل مصاحبه اول آقاي دهنوي را منتشر كنيد تا سيه روي شود هركه ... آقايان سايت افراطي : اگر صداقت داريد فايل مصاحبه اول آقاي دهنوي را منتشر كنيد تا سيه روي شود هركه ...

دوستان سايت افراطي و هتاك بدانند: فايل صوتي مصاحبه آقاي رمضان دهنوي با توسعه در تكذيب سخنانش با سايت كذاب مذكور موجود است و ايشان تصريح كرده اند: اين سايت سخنان مرا تحريف كرده است . ( براي اثبات صحت و سقم موضوع حاضريم فايل مصاحبه ايشان را در اختيار كارشناسان قرار دهيم ) . آقاي دهنوي حتي عصر ديروز در تماسي با اشرفي اصفهاني به وي گفت: سخنان مرا تحريف كرده اند و من چنين حرفهايي نزده ام !



يك سايت افراطي و كذاب كه سابقه تحريف سخنان بسياري از بزرگان استان ( ماموستا ملاقادر قادري - دكتر اميني - جليليان نماينده اسلام آبادغرب - معتمديان رئيس خانه مطبوعات و....) را در كارنامه سياه خود دارد ادعا كرده كه آقاي دهنوي مصاحبه خود را در مورد سفر آيت الله هاشمي تكذيب نكرده است .
اين سايت كذاب در ادامه مطلب نوشته است : به هرحال به خواست خود آقای دهنوی و به این دلیل که اساسا تکذیبی انجام نشده پایگاه خبری مرصاد از انتشار فایل صوتی چشم پوشی می کند!!!!
-----------------------------------------------------
توسعه : اگر صادق هستيد چرا از انتشار فايل صوتي مصاحبه آقاي دهنوي هراس داريد ؟ و چشم پوشي مي كنيد؟ 

حسینی بازدید : 191 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 استاندار اسبق كرمانشاه: اين حق هر دولتي است كه استاندار همفكر خودش را انتخاب كند دبيركل حزب توسعه كرمانشاه و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي اين حزب پيش ازظهر روز پنجشنبه با مهندس غفوري استاندار اسبق كرمانشاه در تهران ديدار و گفتگو كردند.
    


در اين ديدار مهدوي چشمه گچي از آقاي غفوري بعنوان فردي متدين . معتدل و با صبغه انقلابي نام برد و گزارشي از اوضاع سياسي استان را به اطلاع ايشان رساند.

 


مهندس غفوري در اين ديدار خواستار اتحاد نخبگان كرمانشاه براي انتخاب فردي ولايتمدار و با تجربه بعنوان  و گفت: آقاي دمياد فرد كارآمد و باتجربه اي است و ما نيز قصد حمايت از ايشان را داشتيم اما وقتي دانستيم دولت قصد تغيير تمام استانداران كشور را دارد ديگر اقدامي نكرديم .
استاندار اسبق كرمانشاه گفت: اين حق هر دولتي از جمله دولت روحاني است كه استاندار همفكر خودش را انتخاب كند.

حسینی بازدید : 339 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

رئیس و نائب رئیس جبهه اصلاح طلبان ایران تعیین شدند-محمد جواد حق شناسطی جلسه ای که عصر روز دوشنبه با حضور دبیران و نمایندگان تعدادی از احزاب اصلاح طلب کشور در میدان فاطمی برگزار شد آقایان دکتر محمدجواد حق شناس بعنوان رئیس . مهدوی چشمه گچی بعنوان نائب رئیس و مجید بهمن زاده بعنوان دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران انتخاب شدند.


   


گفتنی است که در این جلسه مهدوی چشمه گچی گزارشی از اوضاع سیاسی استان کرمانشاه را به اطلاع دبیران احزاب اصلاح طلب کشور رساند.
 

حسینی بازدید : 134 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

روز گذشته نخستین نشست ستاد مردمی استقبال از هاشمی رفسنجانی در استان کرمانشاه برگزار شد. 

 

به گزارش کرمانشاه پست ؛ در این نشست که با استقبال نخبگان؛ احزاب؛ فعالان ؛ بازاریان و اقشار مختلف مردم در مسجد الغدیر کرمانشاه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی با تشریح برنامه های سفر آیت الله هاشمی به استان کرمانشاه گفت : سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی دو روز خواهد بود که ایشان ۲۲ مهرماه به کرمانشاه سفر خواهند کرد .

در این نشست حجت الاسلام شیخ علیرضا رنجبر؛ حجت الاسلام حسینی منش ؛ ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ؛ مهدوی چشمه گچی دبیر ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان و کرم محمدی از فعالان سیاسی منطقه به ایراد سخنرانی پرداختند.

وحید رنجبر به کرمانشاه پست گفت : برای استقبال از آیت الله کمیته هایی تعریف شده که بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

یاری یکی از دست اندرکاران مراسم گفت : خوشبختانه استقبال از نشست ستودنی است و ما از مجموع اسامی و اطلاعات دریافتی زمینه همکاری مردمی را فراهم خواهیم کرد .

لازم بذکر است آیت الله هاشمی رفسنجانی بمناسب شهادت چهارمین شهید محراب به مدت دو روز به کرمانشاه سفر خواهند کرد .

حسینی بازدید : 157 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

ابراهیم فتاحی: کارتشکیلاتی و ضرورت آن درجامعهابراهیم فتاحی:شور و مشورت درانجام امور(1)،بررسی دیدگاهها و پذیرش بهترین آن ها(2)،گفتمان شایسته ونیکو(3)،نقد مستدل و منطقی سخنان بیان شده ازجانب افراد واشخاص صاحب نظر(4)،نظم وانضباط درکارها(5) ،ازجمله مباحثی است که درنظام اعتقادی ما مورد تأکید وتوصیه قرارگرفته اند. این مفاهیم دربین اندیشمندان ودانشمندان علوم اجتماعی به عنوان اصولی بنیادین برای استقرار یک جامعه مدنی مطرح شده اند. تشکیلات و کار تشکیلاتی نیز یکی ازمقوله های مورد توجه در علوم اجتماعی نوین و مرتبط با مفاهیم فوق می باشد.

درارتباط با ضرورت کارتشکیلاتی و وجود سازمان ها و تشکل های سیاسی و مردم نهاد که یکی از مهمترین شاخصه ها و اصول ضروری ازدیدگاه دانشمندان علوم اجتماعی برای ایجاد یک جامعه پویا و مدرن و واسطه بین حکومت و ملت می باشند، دو دیدگاه وجود دارد:

1-دیدگاه سنتی ومحفلی

2-دیدگاه تشکیلاتی وسازمان یافته

دیدگاه اول ازجانب کسانی مطرح و تقویت می گردد که معتقد به یکه سالاری و شیخوخیت و دستور از بالا می باشند. طرفداران این دیدگاه بر این اعتقاد هستند که باید رهبری در دست یک نفر باشد و هر آنچه که او صلاح دانست اجرا شود وکسی نباید در برابر فرامینش عرض اندام نماید. به بیانی دیگر طرفداران دیدگاه سنتی برای خرد جمعی و رای اکثریت اعتباری قائل نیستند و حقی برای آن ها در این ارتباط به رسمیت نمی شناسند. برای اثبات نظرخود از مبانی دینی و استدلال های اعتقادی نیز استفاده می نمایند، تشکل و سازمان تشکیلاتی و جبهه نیز ایجاد نموده اند.

همین امر موجب گشته تا حامیان این دیدگاه، مشروعیت اعتقادی و دینی برای نظر خود قائل شوند. طرفداران دیدگاه سنتی به دیکتاتوری مصلح اعتقاد دارند و امارت اسلامی یا حکومت اسلامی را بر جمهوری اسلامی ترجیح می دهند. این جریان از آغاز تدوین قانون اساسی و تصویب آن ازجانب ملت، با فصل سوم قانون اساسی و اصول مندرج دراین فصل مشکل داشته و دارند.

درمقابل این دیدگاه، نگاه دومی وجود داردکه معتقد به ضرورت کار تشکیلاتی و لزوم وجود سازمان ها و نهادهای مردمی درجامعه می باشد و کار تشکیلاتی و سازمان یافته را امری حیاتی برای پیشرفت اجتماع می داند. دیدگاه دوم از طرف جریانی حمایت می شود که اعتقاد دارند اداره جامعه از بالا به پایین موجب حذف مردم از صحنه اداره امور و از بین رفتن حقوق آنان و استقرار نظامی یکه سالار و استبدادی، خواهد گردید. برای ممانعت از چنین پیش آمدی، انجام اداره امور مملکت بر مبنای شور و مشورت و مراجعه به آراء ملت را ضروری و اجتناب ناپذیر می داند.

ویژگی های این دو دیدگاه

دو دیدگاه مطرح شده فوق دارای ویژگی هایی می باشند که هر یک را ازدیگری مجزا می نماید و بیانگر پی آمدهایی است که استقرار آن برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

این ویژگی ها عبارتند از:

دیدگاه سنتی:تکیه بر روابط شخصی، حاکمیت احساس به جای تعقل و اندیشه، نامدون بودن برنامه، سیاست دستوری و از بالا به پایین، تجلیل به جای تحلیل درمسائل گوناگون، پاسخگو ندانستن حاکم در مقابل اعمالی که انجام می دهد، ملزم بودن مردم در تبعیت ازتصمیم های رأس قدرت، توجه به ظواهر در اصلاح اجتماع به جای علت یابی ناهنجاری های اجتماعی، اعتقاد به کاربرد خشونت و زور به منظور ملزم نمودن مردم به اجرای هرآنچه که این دیدگاه برای اصلاح اجتماع ضروری می داند، و در یک کلمه حکومت چوپان و شبانی از ویژگی های این نگرش می باشد.

دیدگاه تشکیلاتی وسازمان یافته: برنامه محوری در فعالیت ها، آینده نگری با ملحوظ داشتن شرایط زمان و مکان، برتری دادن منطق و استدلال بر احساس، اعتقاد به تحلیل برای تمامی اعضاء، نظم و انضباط در امور، شور و مشورت در اداره تشکیلات، ضرورت پاسخگویی مسئول یا مسئولان تشکیلات درتمامی سطوح به اعضاء، محدود بودن اختیارات آنان به قانون، مجاز بودن نقد و انتقاد از مسئولان تشکیلات، قائل بودن به تکثر دیدگاه در تشکیلات، تبعیت از رأی اکثریت با حفظ حقوق اقلیت در انجام امور، ضرورت وجود آزادی بیان، اعتقاد به ریشه یابی کارشناسانه مشکلات اجتماعی و برنامه ریزی منطقی برای حل آن ها، اطاعت رضایتمندانه مردم از برنامه های اصلاح اجتماعی به جای اجبار و زور، و خلاصه حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش از ویژگی های دیدگاه تشکیلاتی می باشد.

متأسفانه اعتقاد به کار هیأتی یکی ازمشکلات کنونی جامعه ما حتی در بین بعضی از تحصیلکرده ها است و برای آن نیز استدلال و دلیل می آورند. توجیهاتی نظیر: عدم آمادگی جامعه و نبودن شرایط لازم در اجتماع برای کار جمعی یکی ازدلایل آن هاست.معلوم نیست این شرایط کی و چگونه باید در جامعه بوجود آید. برای رهایی از این مشکل باید مروج کار تشکیلاتی بود  و در راستای گسترش آن تلاش نمود. ایجاد تشکل های گوناگون در سطوح مختلف جامعه می تواند به رفع چنین معضلی کمک نماید.

انگیزه های ورود به کارتشکیلاتی

گذشته از اینکه زمینه مساعد برای کار تشکیلاتی در جامعه ما وجود ندارد، حتی در راه ایجاد تشکل های مستقل، موانع عدیده ای ایجادشده است، برای ورود به کار تشکیلاتی انگیزه های گوناگونی وجود دارد که هر فردی به تناسب انگیزه ای که دارد، وارد کار تشکیلاتی می گردد.

این انگیزه هارا می توان در چهار عنوان خلاصه نمود:


1- منافع شخصی

هدف بعضی از افرادی که وارد کار تشکیلاتی می شوند، تأمین منافع شخصی و رسیدن به منصب و مقام و یا کسب نام و نانی است. وجود این گونه انگیزه موجب ضرر زدن به تشکیلات و حتی بد نام نمودن آن می شود. در صورت نرسیدن به این هدف از تشکیلات خارج و حتی علیه آن موضعگیری می نمایند. این امر سبب ایجاد ذهنیت منفی در جامعه نسبت به کارهای تشکیلاتی شده است.

2- منافع ملی

بسیاری از افرادی که وارد کار تشکیلاتی می شوند، تأمین منافع ملی و مردمی را در سرلوحه ی برنامه خود قرار می دهند و در راستای تحقق این هدف فعالیت تشکیلاتی می نمایند. وجود چنین افرادی موجب تقویت تشکیلات و پیشبرد اهداف آن می شود.

3- هیجانات واحساسات

زمانی در فضای اجتماع تغییر و تحول و دگرگونی بوجود می آید. این امر سبب حاکم شدن هیجانات و احساسات بر افراد می گرد. عده ای تحت تأثیر این هیجانات قرارگرفته، وارد کار تشکیلاتی می شوند. به محض فرو نشستن احساسات و هزینه هایی که باید متحمل شوند مبادرت به ترک تشکیلات می نمایند.

4- اعتقاد و باور

دسته ای دیگر از افراد وجود دارند که ورودشان به تشکیلات و تن دادن به کار تشکیلاتی نشأت گرفته از باور و اعتقاد آنان به چنین امری است؛ این اقدام را به عنوان ضرورتی برای زندگی اجتماعی پذیرفته اند و پای هزینه های آن می ایستند.

فواید کار تشکیلاتی

کار تشکیلاتی برای انسان وبه تبع آن اجتماع فوایدی را درپی دارد که بعضی از آن ها عبارتند از:

1- رشد شخصیت انسان

 عواملی چون مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس، جدی بودن در انجام وظیفه سبب رشد شخصیت هر انسانی خواهدشد. فردی که وارد کار تشکیلاتی می شود مسئولیتی به او محول می گردد. پذیرش انجام وظیفه ای در تشکیلات موجب مسئولیت پذیری او و تلاش در راه انجام هر چه بهتر و ایفای درست آن وظیفه، اعتماد به نفس را در افراد بوجود می آورد. انجام درست هرکاری نیازمند به جدیت و سعی و کوشش می باشد؛ مجموعه این عوامل رشدشخصیت انسان را در پی خواهد داشت.

2-مطابقت نظر و عمل

بوجود آمدن اجتماعی سالم و جامعه ای پویا نیازمند انسان هایی است که دارای صداقت و صراحت در اعمال و رفتار باشند.این امرمیسر نمی شود مگر با عینیت بخشیدن به اعتقادات در عمل و مطابقت گفتار و کردار. به بیان دیگر، سه عنصر پندارنیک، گفتارنیک، کردارنیک که آموزه ای از زردشت پیامبر است از سوی انسان ها در اجتماع تحقق یابد. چون در یک تشکیلات وجود فضای اطمینان و اعتماد بین افراد عضو، یک اصل ضروری و اجتناب ناپذیر است؛ این امر سبب می شود تا نظر و عمل افراد مطابقت با هم داشته باشد. تداوم چنین وضعیتی زمینه ساز صداقت در انسان و ایجاد فضای اطمینان و اعتماد در جامعه می گردد.

 

3-تلاشگری

حضور در تشکیلات و عمل به وظایفی که عضو بر عهده می گیرد، مستلزم کوشش و تلاش و فعالیت برای انجام آن بدون توجه به فعالیت دیگر اعضاء می باشد. مداومت چنین وضعیتی سبب نهادینه شدن تلاشگری در وجود انسان در همه ی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی اش خواهد شد.

4-به روز بودن

وظیفه تشکیلات اطلاع رسانی به اعضاء و بالا بردن آگاهی آنان از اوضاع و احوال جاری در جامعه و وضعیت حاکم بر اجتماع می باشد. انجام این مهم ازطرف تشکیلات منتج به ((به روز بودن))افرادخواهدشد. عضو تشکیلات نیز موظف است برای ایفای درست مسئولیت اجتماعی اش و خدمت بهتر و مؤثرتر، با کسب آگاهی و اطلاعات، خود را به روز نماید.

5- برخورد عقلانی

کار تشکیلاتی نیازمند تصمیم گیری همیشگی و مداوم است. لازمه تصمیم گیری درستی که منتج به نتیجه مورد نظر شود، داشتن تحلیل واقعی، به دور از هیجانات، احساسات و بر مبنای عقلانیت می باشد. بنابر این عدم دخالت احساسات و هیجانات امری لازم و اجتناب ناپذیر برای برخورد عقلانی بامسائل پیش روی هر عضو تشکیلات است تا بتواند تصمیمی واقعی و منطبق با شرایط زمان و مکان اتخاذ نماید. لازمه این کار نقد گذشته، کسب اطلاعات و اخبار، تحلیل اطلاعات و اخبارکسب شده، برنامه ریزی به منظور اجرای تصمیم های گرفته شده و اجرای دقیق برنامه ها می باشد.

6- حضور منظم ومداوم

یکی از مسائلی که باید در تک تک اعضاء تشکل وجود داشته باشد، حضور مداوم ومنظم است. تشکیلات با سپردن مسئولیت به افراد و اعضاء خود و نیز نظارت بر انجام مسئولیت های محول شده امر نظم،انظباط و تداوم حضور را در آن ها نهادینه می نماید.

پی نوشت ها:

 1- قرآن کریم(آیه 38 سوره شوری)

2- قرآن کریم( آیه18 سوره زمر)

3- قرآن کریم( آیه  125سوره نحل)

 4- قرآن کریم( آیه 159 سوره آل عمران)

5- اوصیکم بتقوی ا... و نظم امرکم .علی(ع)
حسینی بازدید : 153 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

اعضای ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان كرمانشاه پیش از ظهر روز شنبه به حضور آیت الله زرندی رسیدند و در مورد گزینه های استانداری كرمانشاه با وی بحث و گفتگو كردند.


در این دیدار ابتداء مهدوی چشمه گچی دبیر و سخنگوی ائتلاف سخنانی را در مورد جلسات این ائتلاف و جمع بندی آن در مورد انتخاب گزینه ای تصدی پست استانداری كرمانشاه ارائه كرد و سپس آیت الله زرندی طی سخنانی اظهار داشت : نفس ائتلاف خوب است منتها سعی كنید گروههای دیگر را نیز با خود همراه كنید.

وی در مورد بحث استانداری كرمانشاه تصریح كرد: اگر همه گروهها یكی باشند و با هم وحدت داشته باشند برای استانداری كرمانشاه 12 نفر به تهران معرفی نمی شود.

نماینده مردم استان كرمانشاه در مجلس خبرگان تاكید كرد: اگر روی چند گزینه به اجماع نرسید در نهایت یك نیروی غیربومی استاندار كرمانشاه می شود
حسینی بازدید : 141 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای خواستار حمایت نمایندگان، گروه های سیاسی، نخبگان و ... از دولت تدبیر و امید شد.

متن بیانیه به این شرح است:

 مردم فرهیخته و غیرتمند استان کرمانشاه!

سلام و درود برشما و به روان پاک شهدای گلگون کفن این دیارسر افراز.

جامعه ایران در24خردادماه سال 92 رویدادی عظیم راخلق نمود، رویدادی که نتیجه ی آن انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان ریاست جمهور ایران بود،رویدادی که یادآور حوادث بزرگ این کشور درسال ها و دهه های پیش ،از جمله حادثه شگرف دوم خرداد سال 76 است .

حرکت مردم ایران در خرداد گذشته تأکیدی دوباره بر گفتمان اصلاح طلبی بود .به نظر این شورا نمی توان میان گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال گرایی تمایزی قائل شد. نکته مرکزی و پایه ای این دو گفتمان خردورزی و حرکت تدریجی و گام به گام در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور است .

 

درشکل گیری این رویدادبزرگ شاهد پیوند دوباره ی رهبران بزرگ اصلاحات ومردم هستیم، بی تردیدنقش اصلی درشکل گیری جنبش اعتدال گرایی راباید همراهی رهبران اصلاحات یعنی حجت الاسلام سید محمد خاتمی وآیت ا..هاشمی رفسنجانی ازیک طرف ومردم فرهیخته وآگاه این سرزمین از طرف دیگر دانست.

پیونداین دو، هم زمینه ساز پیروزی بود و هم نگه دارنده ی دست آوردها و هم استحکام بخش حرکت های روبه جلو این ملت.

بارزترین نتیجه این انتخابات و به عنوان نتیجه پیوند فوق افزایش قابل توجه مشروعیت نظام و درهم تنیدگی بیش ازپیش دولت و ملت است.

ازاین رو برهمگان، به ویژه نخبگان، اندیشمندان، صاحب نظران، نمایندگان ملت درمجلس شورای اسلامی و دیگر گروه ها و احزاب لازم است تا ضمن استقبال ازافزایش مشروعیت مردمی نظام وپیوند تنگاتنگ دولت وملت، درجهت موفقیت و پیشرفت هرچه بهتر این دولت بکوشند.

مصائب و گرفتاری های این کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی روا می دارد که همگان ازطیف های گوناگون  دست دردست هم به یاری دولت و کابینه برآمده ازآن بشتابند.

ازدیدگاه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، کشور عزیزمان دیگرفرصت آزمون وخطاندارد.

ما در وضعیتی قرار گرفته ایم که اندک اشتباه وکمترین مانع تراشی و سنگ اندازی درمقابل این دولت می تواند فجایعی ببار آورد که پیامدهای آن را نمی توان به هیچ وجه پش بینی کرد.

ازاین رو ما به عنوان شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه، به دور ازسهم خواهی از قدرت، تنها بر حاکمیت عقلانیت و حذف تفکر تقابل وخشونت تأکید می ورزیم.

ما دست همکاری و همفکری رابه سوی تمامی دلسوزان این دیار دراز کرده و از آن ها می خواهیم درجهت بازسازی و تجدید حیات عقلانیت در اداره کشور و استان بکوشند.

آنچه که برای مامهم است و اهمیت دارد کاستن ازسختی های مردم وحرکت درمسیر افزایش امنیت، رفاه، آزادی وتأمین دیگرحقوق شهروندان است.

تأکید  بر مطالبات و حقوق مردم یکی از وظایف این شورا می باشد و ما خود را پاسدار این حقوق و مطالبات می دانیم و برای تحقق آن ها از طریق مجاری مختلف می کوشیم.

دراین راستا تلاش خواهیم نمود آزادی احزاب و نهادهای مدنی، آزادی رسانه ها و فعالیت به دور از فشار بر خبرنگاران و روزنامه نگاران، پاسخگویی مسئولین ومدیران به مردم رابه عنوان حق مسلم جامعه حفاظت نمائیم و ازاین رسالت خطیر اندکی کو تاه نخواهیم آمد.

به اعتقاد ما فراهم شدن زمینه برای فعالیت تشکل های مدنی، احزاب و مطبوعات آزاد و مستقل ازحاکمیت، درچارچوب قانون اساسی زمینه ساز پیشرفت و توسعه و گسترش عدالت اجتماعی و امیدواری در جامعه خواهد بود و انتظار داریم دولت تدبیروامید دراین راستاتلاش جدی بنماید.

از طرفی مواضع و دیدگاههای ریاست محترم جمهور را پس ازانتخابات منطبق بر برنامه ها ودیدگاههای شان قبل و درحین انتخابات می دانیم.

اگرچه نخبگان و نیروهای توانمند دیگری برای حضور در کابینه دولت تدبیرو امید وجود دارند، اما با توجه به محدودیت ها و تنگناهای پیش روی ایشان، درمجموع ترکیب پیشنهادی کابینه را سازگار با نیازهای مرحله ای کشور و دارای دانش، تجربه و اعتدال می دانیم و لذا از کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خصوصاً نمایندگان استان می خواهیم به کلیه ی اعضاءکابینه رأی اعتماد دهند.

درصورت ادامه رویکرد ترکیبی خردگرایی، اصلاح طلبی واعتدال گرایی، حرکت درمسیر مردم سالاری، شایسته گزینی وبرابری شهروندی برای همه ایرانیان، ازسیاست ها و برنامه های دولت تدبیروامید حمایت می نمائیم و درغیراین صورت وظیفه خود می دانیم برای اصلاح امورتلاش های مدنی و قانونی خود را پیگیری نمائیم.

ما حق مشورت و مشارکت در اداره امور مملکت و استان را ازآن همه می دانیم وانتظار داریم هم درمدیریت های کلان و هم درمدیریت های استان و شهرستان ها، انتصاب ها براساس معیارهای شایستگی باشد نه برمبنای رابطه ودرجه بندی شهروندان.

درهمین رابطه نیز آمادگی داریم تا باهمکاری صاحب نظران و کارشناسان راهکارهای مناسب رابه مدیران سطوح مختلف دولت ارائه نمائیم وخواسته ها و مطالبات مردم را به دولت تدبیروامید انتقال دهیم.

قابل ذکر است که اقدامات انجام شده دراین راستا، درآینده ی نزدیک به اطلاع مردم فهیم استان خواهد رسید.

 شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه
حسینی بازدید : 154 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی - خبری خواهد بود و اعضای سایت خبری می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.

این مجموعه رسانه‌ای خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب، از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.

این مجموعه اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تور کیش
  • دانلود پایان نامه رایگان
  • تور ارمنستان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت با گیفتی
  • انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی انگلیس از مبین هاست
  • خرید وی پی ان
  • تجربیات یک معلم
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید دوربین مداربسته
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • داتیس
  • فروشگاه اینترنتی کیف و کفش
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار مشاور املاک
  • پنل تلگرام
  • نرم افزار وکلا
  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار مدیریت انبار
  • نرم افزار مطب دندانپزشکی
  • نرم افزار مدیریت مطب
  • نرم افزار مدیریت هتل
  • نرم افزار مشاور املاک
  • اخبار ایران و جهان:اصلاح طلبان کرمانشاه:اخبار استان کرمانشاه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 12,075
  • بازدید کلی : 80,955