loading...
اخبار ایران و جهان-اخبار استان کرمانشاه-اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه
اصلاح طلبان کرمانشاه
آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان
اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه

اخبار اصلاح طلبان کرمانشاه,اصلاح طلبان کرمانشاه,کرمانشاه,اصلاح طلب





.

حسینی بازدید : 277 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

فانی و فرجی دانا رای اعتماد گرفتند/ صالحی امیری بازماندنمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از حدود هفت ساعت بحث و بررسی درباره صلاحیت «علی اصغر فانی»، «رضا فرجی دانا» و «سیدرضا صالحی امیری» وزیران پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های آموزش و پروش، علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش جوانان، فقط به فانی و فرجی دانا رای اعتماد دادند.


بر اساس رای گیری که برای رای اعتماد هر یک از وزیران پیشنهادی انجام شد، صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از ورود به کابینه یازدهم بازماند.

«علی اصغر فانی» با 185 رای موافق، وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم شد.

در رای گیری که برای اخذ رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش انجام شد، وی از مجموع 262 رای اخذ شده، 185 رای موافق، 53 رای مخالف و 24 رای ممتنع کسب کرد.

«رضا فرجی دانا» نیز کسب 159 رای موافق به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دولت یازدهم راه یافت.

فرجی دانا از مجموع 261 رای اخذ شده، 159 رای موافق، 70 رای مخالف و 32 رای ممتنع بدست آورد.

« رضا صالحی امیری» با کسب 107رای موافق نتوانست به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس رای اعتماد بگیرد؛ این دومین باری است که وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید برای تصدی این وزارتخانه از مجلس رای اعتماد نمی گیرد.

وی از مجموع 261 رای اخذ شده، 107 رای موافق، 141 رای مخالف و 13 رای ممتنع کسب کرد.

در پی رای نیاوردن صالحی امیری، رییس جمهوری بار دیگر باید وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

نمایندگان مجلس 24 مرداد ماه امسال نیز به «مسعود سلطانی فر» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد ندادند که رییس جمهوری، صالحی امیری را به سرپرستی این وزارتخانه برگزید.

صالحی امیری تا 24 آبان ماه جاری، سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را برعهده خواهد داشت.



*** زندگینامه فانی

علی اصغر فانی متولد 1333 در تهران، متاهل و دارای دو فرزند است. وی دارای مدرک دیپلم ریاضی از دبیرستان دکتر هشترودی تهران، لیسانس و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران، فوق لیسانس مدیریت دولتی از مرکز مدیریت دولتی و دکترای مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

فانی از سال 1349 ( از سن 15 سالگی ) در کلاس های شبانه آغاز تدریس کرد و در سال 1359 به استخدام در آموزش و پرورش درآمد، فانی معاون آموزشی منطقه 16 تهران از شهریور 1359 ،رئیس آموزش وپرورش منطقه 16 تهران از دی ماه 1359 ،مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان از دی ماه 1360 ، معاون آموزشی وزارت آموزش وپرورش از دی ماه 1364 ،معاون فرهنگی بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1372 بوده است.

فانی، معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش از سال 1376 ، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش از سال 1380، سرپرست وزارت آموزش وپرورش در سال 1384، رییس کمیسیون تعلیم و تربیت و کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1384 تا 1388، عضویت هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس را در پرونده کاری خود دارد.

وی سرپرستی وزارت آموزش وپرورش در دولت تدبیر وامید در سال1392 را در پرونده خود دارد.

فانی عضویت در شوراها و کمیسیون های تصمیم سازی و تصمیم گیری، شورای عالی آموزش وپرورش، شورای تغییر بنیادین نظام آموزشی کشور ، کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست این کمیسیون را در پرونده فعالیت های خود دارد.

عضویت و دبیری شورای تخصصی مهندسی فرهنگی و عضویت در شورای تخصصی تحول در نظام آموزشی کشور ( شورای عالی انقلاب فرهنگی)، هیات امنای چندین دانشگاه و موسسه آموزشی عالی از قبیل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ، دانشگاه تربیت معلم سهند آذربایجان شرقی ، آموزشکده های فنی و سازمان سمت ، عضو شورای فرهنگ عمومی، عضو شورای اداری و استخدامی کشور از دیگر مسوولیت هایی است که دکتر فانی در کارنامه خود دارد.



*** زندگینامه فرجی دانا

رضا فرجی دانا در سال 1339 در خانواده ای مذهبی درقم متولد شد.

وی در سال 1357 دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان حکیم نظامی قم گرفت و در همان سال در مقطع کارشناسی مهندسی برق دانشگاه شیراز پذیرفته شد.

وی پس از تعطیلی دانشگاه ها در سال 1359به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و تا بازگشایی مجدد دانشگاه ها در پاییز سال 1361 مسوولیت های مختلفی را در سپاه عهده دار بود.

پس از بازگشایی دانشگاه ها به دانشکده فنی دانشگاه تهران منتقل و در سال 1365 با کسب رتبه ممتاز دانش آموخته شد.

فرجی دانا، تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه واترلو کانادا به پایان رسانید و در سال 1373 به عضویت هیات علمی گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران درآمد.

وی که استاد تمام رشته مهندسی برق در دانشگاه تهران است، تاکنون راهنما و مشاور بیش از پنجاه پایان نامه کارشناسی ارشد و 10 رساله دکترا بوده و چندین طرح پژوهشی کاربردی را به انجام رسانده است.

بیش از 50 مقاله در مجله های معتبر بین المللی، 75 مقاله در کنفرانس های معتبر داخلی و خارجی، دو جایزه ملی و یک جایزه بین المللی دستاوردهای کار علمی او در زمینة تخصصی مخابرات است.

حسینی بازدید : 314 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

آیت الله هاشمی رفسنجانی : پیام مردم در انتخابات اخیر بسیار معنادار است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار هیات پارلمانی اروپا ، پیام مردم در انتخابات اخیر را بسیار معنادار خواند و گفت: غرب باید حسن‌نیت خود را در اراده همکاری با ایران ثابت کند.


آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار گروه سوسیالیست‌های پارلمان اروپا، در پاسخ به سؤال آنها که «نظر شما درباره شرایط فعلی و تحریم‌ها چیست؟» با ظالمانه خواندن تحریم غرب علیه ایران گفت: واقعاً معلوم نیست غرب از ایران چه می‌خواهد که این‌گونه برخورد می‌کند. هاشمی رفسنجانی ، کمک‌های شیمیایی کشورهای اروپایی به صدام در طول جنگ تحمیلی و خویشتنداری ایران از مقابله به مثل را یک سند تاریخی برای اعتماد افکار عمومی جهان دانست و گفت: دادگاه‌های بسیاری از کشورهای اروپایی، تعداد زیادی از شرکت‌های خود را به خاطر همکاری در جنایات صدام محاکمه کردند و سند تاریخی این کار کتاب «سوداگران مرگ» است که در غرب منتشر شده است. وی با تأکید بر آمادگی ایران در همه مقاطع برای برخورد شفاف و عادلانه با طرف‌های غربی، دوران پس از جنگ و آغاز دوران سازندگی را بهترین نمونه برای همکاری خواند و گفت: ایران در آن مقطع، بسیاری از خرابی‌ها را با تسهیلات مالی بین‌المللی آباد کرد و سازندگی در ایران اوج گرفت که هر دو طرف به دستاوردهای اقتصادی ‌رسیدند. هاشمی رفسنجانی، حسن‌نیت را شرط لازم برای مذاکره سیاسی دانست و گفت: از کشورهای اروپایی انتظار داشتیم که به جای استفاده از شیوه‌های غیرعاقلانه تحریم و تهدید، بر مذاکرات عاقلانه تأکید کنند.

وی افزود: ایران هیچ وقت به فکر دستیابی به سلاح هسته‌ای نبوده و نیست، ولی نمی‌توانیم حق تاریخی نسل امروز و آینده ایران را به بهانه بعضی از دولت‌ها و تبلیغات بی‌اساس آنها در استفاده از دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای نادیده بگیریم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود، به نمونه‌هایی از کمک‌های سیاسی و انسانی ایران در عراق، افغانستان و بوسنی و هرزگوین اشاره کرد و گفت: تمدن تاریخی مردم ایران و فرهنگ اصیل اسلامی، مخالف ترور و تروریست به عنوان تهدید آرامش و امنیت است.


هنس آسوبادا، رئیس گروه پارلمانی اروپا نیز در این دیدار، ملاقات با هاشمی رفسنجانی را به عنوان چهره سرشناس و تاریخی جمهوری اسلامی، غنیمت دانست و گفت: با توجه به جایگاه شما و آشنایی به جزئیات مسائل، امیدواریم در جهت حل مشکل ایران و غرب مثل همیشه فعال باشید. وی با تأکید بر تلاش پارلمان اروپا برای لغو تحریم علیه مردم ایران گفت: اولین گام‌ها در مذاکرات اخیر ایران با کشورهای 1+5 برداشته شد که اگر براساس حسن‌نیت باشد، آینده بهتری در فضای سیاسی جهان حاکم خواهد شد. هنس آسوبادا با اشاره به انتخابات اخیر ایران گفت: عقلای سیاسی غرب و اتحادیه اروپا پیام این رویکرد سیاسی مردم ایران را درک کردند و به دیگران انتقال می‌دهند. کاریراز از بلژیک ، یکی از همراهان هیأت نیز در این دیدار گفت: اشارات آقای هاشمی به خاطرات جنگ و خویشتنداری ایران در استفاده از سلاح شیمیایی، اثبات حسن‌نیت ایران است. وی با تأسف‌بار خواندن اتفاقات سوریه، خواستار نقش‌آفرینی بیشتر ایران برای حل این معضل سیاسی در منطقه شد که دنیا را هم تحت تأثیر خود گذاشته است. هاشمی رفسنجانی در پاسخ به اظهارات وی گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که جنگ و کارهای تروریستی راه‌حل مشکلات سوریه نیست و باید حقوق مردم اصل باشد.

حسینی بازدید : 375 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

آيا جرم آقاي اميري قائم مقام كرمانشاهي الاصل وزير كشور چيست ؟ غير از دفاع از استاندار شدن يك مدير اصلاح طلب قاطع و امتحان پس داده ؟ شما مسوولين ستادهاي روحاني در كرمانشاه تكليف خود را با خودتان مشخص نمائيد: اگر اصلاح طلب مي باشيد چرا از انتصاب هاشمي ناراحت هستيد ؟ اگر اعتدال گرا هستيد چرا يك نفر از شما به استقبال آيت الله هاشمي در سفر كرمانشاه نيامد؟!

اينك كه بعد از مدتها يك فرد كرمانشاهي بعنوان قائم مقام وزير كشور انتخاب شده است تخريب وي توسط سايتهاي نزديك به ستاد روحاني به نفع كيست؟ آيا اين همسويي با خبرگزاريهاي فارس و رجاء نيوز و سايتهاي افراطي اصولگرايان در كرمانشاه نيست ؟ براستي شما تقسيم كار كرده ايد؟ مگر اين اميري كه شما او را تخريب مي كنيد همان فردي نيست كه به اتهام دوستي با آيت الله هاشمي رفسنجاني از شوراي نگهبان كنار گذاشته شد ؟

حسینی بازدید : 301 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

«مردم ايران» در ادبيات افراطيون يعني «خودشان»/مردم کجا و کی به شما نیابت و وکالت داده‌اند؟مردم با رای حداکثری خود به دولتی وکالت داده و تفویض اختیار نموده اند تا برای چهار سال امورات اجرایی و سیاسی کشور بر اساس صلاحدید، گفتمان و برنامه‌هاي آن دولت رتق و فتق گردد و این انتخاب و انتصاب با تنفیذ رهبري طبق قواعد قانون اساسی کشور رسمیت یافته است.

 

 


کامران منصوری جمشیدی
تا این مرحله محلی برای مناقشه بین جناحهای سیاسی درون نظام نیست و نباید باشد از منظر همراهی و قبول قلبی و بروز احساسات دورنی نیز از همه رسانه‌هاي جناح و گرایشات مختلف سیاسی، تا چند روز بعد از انتخابات جملگی با تیتر‌هاي نظیر: تجلی حماسه سیاسی ـ شکوه حضور ـ عظمت مشارکت.... و از این قبیل عناوین خود را در شادی این انتخاب شریک دانستند. پس مشکل کجاست که هنوز چند ماهی از کار دولت منتخب نگذشته تخریب ها، تهاجمات، سیاه نمایی‌ها و بحران سازی‌هاي روزانه جای آن تیتر‌هاي همدلی و همراهی را گرفته است.

اگر تنها همان روزنامه مشهور خاص و عام چنین مي‌کرد جای نگرانی نبود که اقتضای طبیعت ایشان نیش البته از سر کین است، اما هنگامی که فعالیت و جنب و جوش گروههای فشار موسوم به (خودسرها) افزایش یافته و لنگه کفش بدست، دشنام بر لب و لگام گسیخته در سخنرانی‌ها و همایش‌ها وجود مخل نظم و اخلاقشان حاضر است، زمانیکه حتی در بخشهایی از رسانه ملی تبلیغ تخریب و زیر آب زنی جلوه گر است و وقتیکه از بلندگوها و تریبون‌ها فریاد تفرقه افکن و اتحاد شکن و ناسزا گو بلند است، فضا مخاطره آمیز و هوا ناجوانمردانه و مسموم پیش بینی میشود و جای نگرانی دارد.

جالب اینکه آن بانگ و فریاد‌ها نظر خویش را صریح و به شخصه نمی گویند، بلکه در کسوت سخنگوی همه مردم، بی آنکه از مردم نیابتی داشته باشند حرف دل خود را از زبان مردم گفته و با این مردم بازی قصد خود یعنی بحران سازی را دنبال میکنند. چرا بحران؟ چون اخلاق جوانمردانه ای در رقابت ندارند و هنگامیکه رقیب را برتر مي‌بینند بجای اینکه خود را بالا بکشند حریف را مي‌خواهند پایین بیاورند. واژه‌هایی ترکیبی مانند مردم عزیز، ملت آگاه و مردم فهیم پیش درآمدی برای تحریف نظر و خواست همان مردم عزیز مي‌باشد.

"مردم عزیز نمی‌خواهند"، "ملت فهیم نمی‌گذارند"... باید با این دوستان گفت مردم کجا و کی به شما نیابت و وکالت داده‌اند؟ این مردم كه همین چند ماهه پیش با وجود کاندیدهای همفکر شما با بیش از 18 میلیون رای به گفتمانی غیر از گفتمان شما نظرشان این بوده که حداقل برای این چهار سال روشی غیر از روش شما را برای اداره کشور مي‌پسندند. چرا باز مي‌فرمائید مردم؟ مردم عزیز به چه زبان و به چه طریق باید اعلام نظر نمایند که نظرشان بر شما معلوم شده و تحریف نشود و از زبان آنها اعلام نظر نگردد؟ آیا رفراندومی گویاتر و مقبول تر از انتخابات ریاست‌جمهوری بر اساس قانون اساسی و میثاق ملی زیر نظر شورای نگهبان وجود دارد که برای شما رفع شائبه نماید؟

اگر از نظر مردم می‌گوئید که 24 خرداد امسال نظرشان این بود دولتی سرکار بیاید که در برنامه‌هاي اعلامی و بی پرده و منتشر شده اش، در بحث سیاست داخلی اعتدال و احترام به حقوق شهروندی و آزادی بیان و همچنین در بحث سیاست خارجی رفع تنش و تعامل حکیمانه با جهان را مورد نظر داشت. مي‌توانید و حق شماست به این سیاستها نقد داشته و حتی مخالف باشید، اما نگویئد مردم مخالفند بفرمائید بخشی مخالفند یا بهتر آنکه بگوئید ما مخالفیم. شخصی فرموده بود: (مردم چه کاره هستند که نظر بدهند) خب ایشان صادقانه و رو راست ایدئولوژی و نظرش را بیان کرد و فریب و تظاهر ننمود. حال اینکه اگر مردم نباشند و نخواهند، نظر ایشان به چه کار مي‌آید و یا اینکه خداوند اینهمه پیامبر و رسول برای جلب نظر و بشارت مردم فرستاده چه فحوایی دارد مجال و جای دیگر مي‌طلبد اما چرا برخی از کیسه مردم خرج می‌کنند؟

هشت سال دولت اصولگرا دولت منتخب شد و هر سیاست داخلی و خارجی را که منظور داشت پیاده کرد و مردم متنعم از سود و زیان آن صبر کردند تا گاه انتخاب بعدی فرا رسد و اینبار نظرشان این بود که دولتی با شعار و خط مشی معلوم و مذکور در تبلیغات و اعلام مواضع ها، زمام امور را بدست بگیرد. چرا برخی نمی‌توانند صبر کنند تا کار به نتیجه برسد و آنگاه نتیجه را به نقد و بررسی و تخریب و تفسیر بنشینند.

این اعمال فشارها، تعجیل در به چالش کشیدن نظر و حق رای مردم نیست؟ آیا مي‌دانند در برابر مردم ایستاده اند؟ می‌دانند که نظر مردم غیر از نظر ایشان بوده و مردم این را بخوبی می دانند؟ مردم مسئله دیگر را هم بدانند که، ادامه این چنین رفتار و کرداری احتمالا به آنجا ختم خواهد شد که عنقریب است روزی که از اینهمه تحریف و حرف بر زبان مردم نهادن به ستوه آمده پرده شرم و حیا دریده و اصل حق رای مردم را به ناچار منکر شده و بی اغماض بجای مردم بگویند ما.

حسینی بازدید : 402 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

روز سه شنبه 23 مهر ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه میزبان آیت اله هاشمی رفسنجانی (رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام) و دکتر حمید میرزاده (رییس دانشگاه آزاد کشور) است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه و به منظور شرکت در مراسم سالروز شهادت آیت اله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب به همراه دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاداسلامی کشور و با حضور جمعی از مسوولان استان در دانشگاه آزاد کرمانشاه نیز حضور خواهند یافت.

دیدار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در روز سه شنبه 23 مهرماه از ساعت 11 تا 13 صورت خواهد گرفت.

 

دیدار با نخبگان و دانشگاهیان و افتتاح پروژه های مختلف واحد کرمانشاه از قبیل؛ افتتاح دانشکده کشاورزی به مساحت 6 هزار متر مربع، افتتاح ساختمان معماری و افتتاح پروژه 8 هزار متری آموزشکده سما از برنامه های تعین شده در این مراسم است.

 

همچنین بازدید از مزار شهدای گمنام، افتتاح و بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد کرمانشاه، و بازدید از آزمایشگاه مهندسی شیمی این دانشگاه از دیگر برنامه های حضور آیت اله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده در واحد کرمانشاه است

حسینی بازدید : 328 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 

سخنرانی آیت الله هاشمی در میان انبوه مردم در کرمانشاه انجام شدتلاش ناکام لباس شخصی ها برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه

هرچند که با شعارهای جمعیت ده ها هزار نفره حاضر در مراسم، این اقدام مغرضانه ناکام ماند و شعارهایشان در میان شعارهای انبوه جمعیت گم شد، اما این اتفاق نشان می‌داد که تندروها برای تخریب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی جدی دارند

عصر امروز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد شهر کرمانشاه شد و استقبال خودجوش و قابل توجه مردم این شهر از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث ناراحتی بسیاری از بدخواهان کشور و مردم شد.




به گزارش خبرنگار «سلام نو»، حین سخنرانی آیت‌الله هاشمی در مسجد جامع کرمانشاه عده قلیلی نیز بر خلاف جو حاکم بر مراسم اقدام به سر دادن شعارهایی جهت‌دار و طعنه‌آمیز کردند که به نظر می‌رسید این عمل توسط برخی از گروه‌های تندرو برنامه‌ریزی شده بود.

هرچند که با شعارهای بخشی از جمعیت ده‌ها هزار نفره حاضر در مراسم و اطراف آن، این اقدام مغرضانه ناکام ماند و شعارهایشان در میان شعارهای انبوه جمعیت گم شد، اما این اتفاق نشان می‌داد که تندروها برای تخریب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی جدی دارند و تقویت پایگاه اجتماعی وی در فضای اجتماعی فعلی را به هیچ عنوان بر نمی‌تابند. جمعیت حاضر در این مراسم که علاوه بر مسجد، خیابان‌های اطراف را نیز پر کرده بودند، مرتبا شعار «درود بر هاشمی، سلام بر خاتمی» سر می‌دادند.

گفتنیست گزارش تخریبی که شب گذشته در صداوسیما علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و پیش از سفر وی به استان کرمانشاه پخش شد نیز شائبه‌هایی را به وجود آورد که قابل تحلیل فراوان است.



جمعیت انبوه مردم در استقبال از آیت هاشمی رفسنجانی

جمعیت انبوه مردم در سفر آیت هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه


جمعیت انبوه استقبال مردم در سفر آیت هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه

جمعیت انبوه استقبال مردم در سفر آیت هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه

عکس های بیشتر متعاقبا در وبلاگ قرار میگیرد





حسینی بازدید : 208 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

آقاي سرپرست ارشاد. راز هلهله سايتهاي افراطي كرمانشاه براي انتصاب شما چيست ؟ از بدو انتصاب آقاي رحيمي زنگنه بعنوان سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان موجي از هلهله و شادي برخي از سايتهاي افراطي كرمانشاه را كه از وي بعنوان مديركل !! نام مي برند فراگرفته است .

براستي چه سنخيتي بين ديدگاههاي فرهنگي شما و اين افراطيون وجود دارد؟




 

مردم استان كرمانشاه با راي 75 درصدي خود به آقاي روحاني در واقع به تغيير راي داده اند آنهم نه تغيير افراد بلكه تغيير ديدگاهها در حوزه هاي مختلف فرهنگي . سياسي و اقتصادي...لذا سرپرستي كه توسط آقاي دمياد با ديدگاه مشخص فرهنگي معرفي شود نمي تواند نماد تغيير و تحول در بحث فرهنگ باشد

حسینی بازدید : 349 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

9 گزينه پيشنهادي وزارت كشور به نمايندگان براي تصدي استانداري كرماشاه چه كساني هستند؟ حيدري طيب نماينده كرمانشاه از ارائه ليست 9 نفري توسط وزارت كشور به نمايندگان استان براي انتخاب استاندار جديد كرمانشاه خبر داد .

 

براساس اين گزارش اين 9 نفر عبارتند از :


1- دكتر اميني (ليست پيشنهادي ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان )
2- دكتر خرم شاهي (ليست ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان )
3- اسماعيل دوستي ( نماينده كوهدشت در مجلس ششم و عضو شوراي شهر چهارم تهران و استاندار اسبق كهگيلويه )
4- مهندس مقيمي ( ليست ائتلاف احزاب اصلاح طلب استان )
5- علي اوسط هاشمي ( ليست شوراي مشورتي حاميان دولت تدبير و اميد كرمانشاه و فرماندار اسبق تهران )
6- علي الفت پور ( معاون وزارت رفاه در زمان وزارت حاج آقا مصري )
7- دكتر محمد حيدري ( مديركل امور مجلس وزارت كشور )
8- علي اصغر ميرزايي ( ليست نمايندگان ادوار استان و شهردار اسبق كرمانشاه )
9- محمدرضا شعباني ( ليست ستادهاي آقاي روحاني در كرمانشاه

حسینی بازدید : 206 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

فرهاد تجری تجری گزینه نهایی تصدی دادستانی دیوان محاسبات كشور شد مدیرکل امور امنیتی و انتظامی فعلی سازمان بازرسی کل کشور که طبق شنیده ها گزینه نهایی دادستانی دیوان محاسبات است پیش از این سابقه نمایندگی مجلس هشتم را در کارنامه خود داشته است .وی نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و رئیس پیشین دادگستری قصر شیرین نیز بوده است که این سوابق عالی قضایی دقیقاٌ مرتبط ترین سابقه برای مسئولیت دادستانی دیوان است . تجری به دلیل عملکرد خوب در مجلس هشتم و ارائه برنامه جامع برای این سمت توانسته نظر بسیاری از اعضای کمیسیون را به خود جلب کند . تجری مورد اطمینان بسیاری از شخصیت های نظام نیز است . وی فارغ التحصیل رشته حقوق جزاء و جرم شناسی دانشگاه آزاد و اکنون دانشجوی دکترای حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی است .البته برخی منابع خبر می دهند که دولت نیز خواهان حضور تجری در راس یکی از استانداری هاست .


به گزارش تدبیر24 ، در حالی که پس از ورود عبدالرضا رحمانی فضلی به وزارت کشور ، امین حسین رحیمی سکان دیوان محسبات کل کشور را به دست گرفت این روزها گمانه زنی ها برای دومین مقام دیوان محاسبات و جایگزین رحیمی در سمت دادستانی به اوج خود رسیده اما در حالی که نزدیک 20 نفر برای این سمت ثبت نام کرده اند پیگیری ها نشان می دهد که تنها حضور 2 نفر برای رای گیری نمایندگان در مجلس نهایی شده است .

 
به گزارش تدبیر24 دیوان محاسبات یکی از نهادهای مهم نظارتی کشور است که زیر مجموعه مجلس شورای اسلامی فعالیت می کند و رئیس و دادستان این دیوان پس از معرفی کمیسیون برنامه و بودجه مستقیما با رای نمایندگان انتخاب می شوند . این نهاد که نقش مهمی در نظارت بر فعالیت های مالی دولت و دستگاه های اجرایی دارد در سال های اخیر به دلیل عملکرد خوب مورد توجه قرار گرفته است تا آن جا که فرد شماره یک آن به سمت وزارت کشور می رسد .

رئیس فعلی دیوان محاسبات که پیش از این به عنوان دادستان همین دیوان مشغول خدمت بود بعد از وزارت رحمانی فضلی توانست جای او را بگیرد اما پست خودش خالی ماند تا مجلس به فکر تعیین مرد شماره 2 دیوان که نقش برجسته ای در پیگیری های قضایی دیوان دارد بیفتد . در حقیقت دادستان دیوان محاسبات که او هم با رای مستقیم نمایندگان انتخاب می شود وظیفه مهم حفظ بیت المال را از طریق نظارت و مداخله مستقیم در همه دستگاه های نظارتی بر عهده دارد . وی در راستای انجام وظایف دو معاون و تعداد زیادی دادیار و مستشار نیز دارد .

از هفته گذشته که انتخاب دادستان دیوان محاسبات در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و قضایی برای به دست گرفتن این پست به کمیسیون برنامه و بودجه سوابق خود را ارائه کردند که در روز آخر تعداد آن ها به 20 نفر هم رسید اما در این میان یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار ما گفت که پس از بررسی سوابق این افراد دو گزینه تجری و پیرزاده برای رای گیری نهایی در کمیسیون نهایی شده اند که نفر نهایی با انتخاب اعضای این کمیسیون به صحن علنی معرفی شود .


گزینه هایی نهایی دادستانی دیوان محاسبات به شرح زیر است :

فرهاد تجری

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی فعلی سازمان بازرسی کل کشور که طبق شنیده ها گزینه نهایی دادستانی دیوان محاسبات است پیش از این سابقه نمایندگی مجلس هشتم را در کارنامه خود داشته است . وی نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و رئیس پیشین دادگستری قصر شیرین نیز بوده است که این سوابق عالی قضایی دقیقاٌ مرتبط ترین سابقه برای مسئولیت دادستانی دیوان است . تجری به دلیل عملکرد خوب در مجلس هشتم و ارائه برنامه جامع برای این سمت توانسته نظر بسیاری از اعضای کمیسیون را به خود جلب کند . تجری مورد اطمینان بسیاری از شخصیت های نظام نیز است . وی فارغ التحصیل رشته حقوق جزاء و جرم شناسی دانشگاه آزاد و اکنون دانشجوی دکترای حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی است .البته برخی منابع خبر می دهند که دولت نیز خواهان حضور تجری در راس یکی از استانداری هاست .

محمد حسن پیرزاده

مدیرکل سابق اجرای احکام دیوان عدالت اداری که از قاضیان باسابقه دستگاه قضا به شمار می رود دیگر گزینه جدی به دست گرفتن این پست حساس است . پیرزاده که دکترای حقوق دارد در سمت های حساس دستگاه قضایی و همچنین معاونت ستاد اجرایی فرمان امام به فعالیت پرداخته است . وی از جمله افرادی است که تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته است و هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان هم اعتماد کاملی به او دارند . بسیاری از کارشناسان حوزه مجلس پیش بینی کرده بودند که در صورت رسیدن رحیمی به ریاست پیرزاده به عنوان دادستان دیوان محاسبات معرفی خواهد شد . رزومه و برنامه های وی نیز در کمیسیون برنامه و بودجه مورد توجه قرار گرفته تا آن جا که به همراه تجری به عنوان گزینه نهایی انتخاب شده است .

حسینی بازدید : 220 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 هياتي از دفتر حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني فردا وارد كرمانشاه مي شوند مهدوي چشمه گچي افزود: اعضاي اين هيات در اين سفر با مقامات استان و همچنين اعضاي ستاد استقبال از آيت الله هاشمي ديدار و گفتگو كرده و رايزني هاي لازم را بعمل مي آورند.

 

 


وي تصريح كرد: آقاي هاشمي در سفر دو روزه خود به استان كرمانشاه سه برنامه سخنراني و حضور در سالگرد چهارمين شهيد محراب ( ديدار مردمي ) - ديدار با فعالان بخش اقتصادي استان و ديدار با نخبگان استان را خواهند داشت .

 


وي در مورد سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به قصرشيرين اظهار داشت : ابتدا قرار بود ايشان سفري نيز به اين شهرستان داشته باشند اما بدليل اينكه روز 23 مهرماه همزمان با روز عرفه و برگزاري دعاي عرفه در مرز خسروي است سفر آقاي هاشمي به قصرشيرين صورت نمي گيرد.

حسینی بازدید : 184 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

وی که به عنوان مسئول هماهنگی کل ستاد های این نامزد انتخابات فعالیت می کرده است در تمامی مراسم ها به همراه جلیلی حضور داشته و کلیه مصاحبه های رسانه ای ستاد را به عنوان شخص اصلی انجام می داده است


در حالی که حادثه حمله دیروز نیروهای موسوم به لباس شخصی به خودروی حامل رئیس جمهور و تیم حفاظت ایشان واکنش های زیادی را در بین جامعه و سیاسیون برانگیخته اولین نشانه های به دست آمده از عکس های این اقدام شنیع حاکی از سازماندهی شدن این حرکت از سوی فعالین ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی رقیب دکتر روحانی است .

به گزارش خبرنگار ما روز گذشته عده ای از خودسر ها که حالا خط و ربط شان به خوبی عدم خودسر بودنشان را نشان می دهد با حضور در فرودگاه مهرآباد با شعار دادن و ایجاد درگیری با محافظان رئیس جمهور به خودروی حامل دکتر روحانی که پس از سفر ۵ روزه به سازمان ملل عازم منزل بود حمله کرده و مشکلاتی را در روال حرکت تیم رئیس جمهور پدید آوردند . این افراد که از حداقل ادب و نزاکت برخوردار بودند با پرتاب لنگه کفش و الفاظ رکیک دستاوردهای بزرگ رئیس جمهور در سازمان ملل را که با حمایت رهبری میسر شده بود زیر سوال می بردند .

مشاهدات عینی خبرنگار ما که به محل استقبال رفته بود هر چند حاکی از سازماندهی شده بودن این حرکت غیرقانونی و زشت داشت اما این افراد تلاش کردند در رسانه های وابسته به خودشان تنها دانشجویان خودجوش و معترض نشان داده شوند .

در همین رابطه خبرگزاری فارس نوشت : “در حالی که ساعتی قبل حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به ایران بازگشت، جمعی از فعالین دانشجویی در ورودی پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد که مسیر خروج رئیس‌جمهور بود تجمع کرده و به مذاکرات صورت گرفته بین وزرای خارجه ایران و آمریکا اعتراض کردند.”

از سوی دیگر با انتشار خبر این حادثه در رسانه ها مردم در تماس های مکرر با اصحاب رسانه خواستار شناسایی عاملان این حرکت و معرفی آنان به دستگا قضایی شدند . همچنین حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در گفت و گویی از پیگیری مسئولان به خصوص مجلس برای برخورد با عاملان این اقدام افراط گرایانه خبر داد .

اما در حالی که رسانه های وابسته به این افراد سعی در جمع کردن ماجرا با الفاظی مانند دانشجوی معترض داشتند پیگیری خبرنگار ما حاکی از این است که در میان نیروهای خودسر دیروز چهره های موثر و شناخته شده ای از نیروهای نزدیک به جبهه پایداری و به خصوص اعضای ارشد ستاد سعید جلیلی حضور داشته اند . تصاویر منتشر شده از حادثه دیروز به خوبی نشان می دهد که راهبری نیروهای لباس شخصی دیروز که چهره زشتی از مردم ایران را مقابل رسانه های خارجی آفریدند بر عهده شخصی به نام محمد صادق شهبازی از نزدیک ترین یاران سعید جلیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری بوده است . وی که به عنوان مسئول هماهنگی کل ستاد های این نامزد انتخابات فعالیت می کرده است در تمامی مراسم ها به همراه جلیلی حضور داشته و کلیه مصاحبه های رسانه ای ستاد را به عنوان شخص اصلی انجام می داده است . این فرد دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی بوده و سابقه همکاری با رسانه های جبهه پایداری را نیز در کارنامه دارد .



به نظر می رسد مسئولان امنیتی و قضایی باید هرچه سریع تر برخورد جدی با این افراد را در دستور کار قرار دهد چرا که اگر در حادثه پرتاب کفش و مهر به لاریجانی برخورد های موثری با این افراط گرایان حزب اللهی نما صورت می گرفت امروز شاهد این موضوع نبودیم که همان طیف به رهبری یک عنصر اصلی انتخاباتی رقیب دکتر روحانی ماجرای حمله به رئیس جمهور را رقم بزنند .

تدبیر۲۴

حسینی بازدید : 147 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

هشدار کرمانشاهیان به وزیر کشور / کرمانشاه بهشت مخالفان رئیس جمهور نیست !در پی شایعاتی مبنی بر تصدی استانداری کرمانشاه به مخالفان و رقبای انتخاباتی رئیس جمهور محبوب حساسیت کرمانشاهیان به این نوع شایعات بلند شنیده می شود .

مرزبان مطاعی با ارسال نظری به کرمانشاه پست می نویسد : متأسفانه اخبار نگران کننده ای بگوش می رسد که گویی استان کرمانشاه به بهشت مدیران مخالف دولت تبدیل شده است . اگر قرار باشد استاندار کرمانشاه با وجود بهترین و مومن ترین گزینه های هوادار دولت تدبیر و امید به هواداران رقیب انتخاباتی دکتر روحانی تقدیم شود پس لزومی به رأی دادن ما نبود . مطاعی ادامه می دهد : به صراحت به وزیر کشور بعنوان یک کرمانشاهی و فارغ التحصیل دانشگاهی اعلام می کنیم که اگر مدیریت کلان استان به چنین افرادی هدیه شود دولت روحانی با چالش بزرگی در غرب کشور روبرو خواهند شد .

روژین سلیمانی با ارسال نامه ای به تارنما نوشته است : اهل سنت به پادگان و مدیریت پادگانی نه گفته است . ما از وجود فضای امنیتی بر اهل سنت معترضیم و به همین دلیل به رئیس جمهور محبوب رأی داده ایم . هنوز دانشگاه باز نشده از هم دانشجویانم می شنوم قرار است اعضای ستاد دکتر ق. بعنوان استاندار کرمانشاه تعیین شود و مگر آقای وزیر کشور مناظره دکتر روحانی را نشنیده است که چگونه تاروپود مدیریت گازعنبری این آقا را برای همگان افشا کرد . اکنون می خواهند رأی بالای جامعه اهل سنت را نادیده بگیرند ؟

شریف محبی نیز با ارسال نظری نوشته است : اگر استان کرمانشاه بعنوان یکی از ده استان اول کشور برای رأی به دکتر روحانی مدیریت استانداری اش به مخالفانش بخشیده شود بصراحت برای شما می نویسم با مردم کرمانشاه معامله شده و ما را به ودیعه گذاشته اند .

جعفر محمدی کرمانشاهی در رابطه با شایعات اخیر می نویسد : ما که روز و شب در خیابان پوستر و پارچه بنفش تدبیر و امید را توزیع می کردیم مدیریتمان به مخالفان دکتر روحانی برسد فقط می توانم بگویم برای رأیی که داده ام متأسفم .

ایرج مرادی دبیر بازنشسته نوشته است : خبرهای نگران کننده ای بگوش می رسد که امیدوارم صحت نداشته باشد ولی اگر چنین اتفاقی درباره استانداری کرمانشاه بیافتد فاتحه امید و تدبیر خوانده می شود .

یکی از روزنامه نگاران کرمانشاهی نیز در نوشته ای درباره شایعات اخیر نوشته است : هدیه دولت به استان کرمانشاه نه حضور مخالفانی که ۸ سال با حضور و سکوتشان استانی را به قهقهرا برده اند بلکه مدیریتی نو و با انگیزه برای بهبود شرایط کرمانشاهیان است . آقای وزیر باید حساسیت کرمانشاه را درک کنند .

لازم بذکر است شایعاتی تأیید نشده و شفاهی در سطح استان مبنی بر تصدی استانداری کرمانشاه به تعدادی از هواداران ستادی و مشاوران رقبای انتخاباتی دکتر حسن روحانی سبب نگرانی همشهریان عزیز شده است که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره شد . ضمن آنکه تمام این شایعات صحت ندارد اما اینکه کرمانشاهیان چنین حساسیت و حس مسئولیت پذیری در قبال محیط زندگی خویش نشان می دهند باعث تقدیر و سپاسگزاری است .

حسینی بازدید : 154 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی - خبری خواهد بود و اعضای سایت خبری می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.

این مجموعه رسانه‌ای خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب، از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.

این مجموعه اما نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تور کیش
  • دانلود پایان نامه رایگان
  • تور ارمنستان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت با گیفتی
  • انجام پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی انگلیس از مبین هاست
  • خرید وی پی ان
  • تجربیات یک معلم
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید دوربین مداربسته
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود مقاله با ترجمه
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • داتیس
  • فروشگاه اینترنتی کیف و کفش
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار مشاور املاک
  • پنل تلگرام
  • نرم افزار وکلا
  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار مدیریت انبار
  • نرم افزار مطب دندانپزشکی
  • نرم افزار مدیریت مطب
  • نرم افزار مدیریت هتل
  • نرم افزار مشاور املاک
  • اخبار ایران و جهان:اصلاح طلبان کرمانشاه:اخبار استان کرمانشاه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 346
  • بازدید سال : 12,050
  • بازدید کلی : 80,930